![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Retail Innovations Conference pozná trendy v odvetví
Ako vyplýva z dotazníkov spokojnosti, organizátori druhého ročníka festivalu Retail Innovations Conference opäť potvrdili, že majú čuch na trendy v odvetví, ...
Zdieľať


„Úspech prvého ročníka sme chceli potvrdiť rovnako skvelým pokračovaním. Festivalu RIC II predchádzala dôkladná, dlhodobá príprava a desiatky rozhovorov s klientami a partnermi. Dnes môžeme skonštatovať, že účastníkmi festivalu boli pozitívne hodnotení spíkri, témy aj program všeobecne, teda kľúčové atribúty každého odborného podujatia,“ uvádza Tibor Tabery, retailový analytik, konateľ Median Store a organizátor konferencie a dopĺňa: „Účastníci ocenili praktické rady priamo od ľudí z retailovej praxe. Som rád, že sa nám podarilo slovenskej odbornej verejnosti predstaviť priekopníčku mladého, ale mimoriadne perspektívneho odvetvia - behaviorálnej analytiky, Ronny Max z USA. Výborné ohlasy zožal aj náš druhý zahraničný hosť, Martijn Van Dirks, skúsený retail dizajnér z holandského Studiomfd. Potvrdením správnosti voľby spíkrov a programu je aj fakt, že 72% účastníkov festivalu bolo priamo z prevádzkových úsekov aktívneho retailu.“

Remodeling je prirodzenou súčasťou vývoja moderného retailu a týka sa všetkých hráčov na trhu. Zákazník už nechce blúdiť po predajni a aj v malej večierke chce nájsť všetko rýchlo a intuitívne. Práve RIC II odpovedalo na otázky, ktoré v súvislosti s remodelingom retailerov trápia najviac. Dozvedeli sa, že vymaľovať predajňu a vymeniť regály bez zmeny procesov je neefektívne a ide o redizajn, nie remodeling. Zmeny majú realizovať kontinuálne a nemajú sa nechávať zviazať rôznymi mýtmi, napríklad, že seniori nebudú používať moderné technológie. „Retaileri pristupujú k remodelingu v rámci svojich finančných a personálnych kapacít. Niektorí založili celé tímy, ktoré sa venujú len inováciám a remodelingu a ten je potom zásadný, doslova od podlahy po strop. Ďalší retaileri neudržateľné formáty zatvorili úplne a venujú sa perspektívnejším a novým prevádzkam,“ komentuje vývoj na slovenskom trhu T. Tabery.

Pri každej zmene sa retail musí pýtať „Prečo?“ Ako povedala počas festivalu Ronny Max: „Dizajn v kombinácii s behaviorálnou analytikou budú určovať trendy retailu. Práve behaviorálna a in-store analytika vám napovedia, ako sa tá-ktorá zmena premietne do tržieb.“
Sledujte nás na www.retail-innovations.com a FB Retail innovations HUB

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR