![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Piatok 21.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Eleonóra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
20. augusta 2015
Respondenti by mali pri telefonáte venovať operátorovi aspoň 40 sekúnd
S viac ako 100.000 zákazníkmi komunikuje v rámci jedného mesiaca spoločnosť eCall Slovakia, ktorá podniká v oblasti podpory podnikateľských aktivít svojich obchodných ...
Zdieľať

Širokú škálu klientov dopĺňajú krátkodobé zákazky v kombinácii s internými telefonickými prieskumami zameraných na zisťovanie verejnej mienky na aktuálne situácie. Rozsah poskytovaných služieb ako aj uplatňovanie moderných technológií radí firmu do prvej štvorky spomedzi približne 40 firiem podnikajúcich na Slovensku v oblasti telemarketingu.
Výhodou telefonického oslovenia klientov je, podľa generálneho manažéra spoločnosti Ľuboša Pajerského, jeho adresnosť a možnosť relatívne v krátkom čase flexibilne reagovať na obchodné potreby klienta. Call centrum, podľa jeho slov, umožní zrealizovať obchodný hovor akékoľvek typu s veľkým množstvom bývalých, súčasných i potenciálnych zákazníkov v reálnom čase. Pri rôznych projektoch v závislosti od typu kampane a produktu sa úspešnosť predaja pohybuje od 6 do 25 % z dovolanej kontaktnej databázy.
"Veľakrát ľudia reagujú bez toho, aby si vypočuli, čo im chce operátor povedať tak, že buď prerušia spojenie, alebo poďakujú s tým, že nemajú čas, záujem a podobne. Podľa mňa robia chybu, lebo aspoň za našu spoločnosť môžem garantovať, že vždy ide o seriózne ponuky od našich klientov. Stačilo by, aby respondenti nechali operátorovi aspoň 40 sekúnd na vysvetlenie ponuky. Bohužiaľ, na slovenskom trhu je nemálo tzv. call centier, ktorých aktivity profanujú tento moderný, progresívny spôsob prezentácií," zdôrazňuje Pajerský.
Spoločnosť eCall Slovakia je držiteľkou licencie a je zapísaná v zozname Samostatný finančný agent (SFA) vedený v Národnej banke Slovenska. Na základe tejto licencie poskytuje svoje služby väčšine slovenských bánk a poisťovní.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR