|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 25.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Dnes je 1. Sviatok vianočný
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
04. augusta 2011
Renault zistil, prečo mu na Hungaroringu horel monopost
Tím Renault vo štvrtok publikoval príčiny požiaru monopostu Nicka Heidfelda na nedeľňajšej Veľkej cene Maďarska. Podľa technického riaditeľa tímu Jamesa Allisona sa na incidente z 25. ...
Zdieľať
LONDÝN 4. augusta (WEBNOVINY) - Tím Renault vo štvrtok publikoval príčiny požiaru monopostu Nicka Heidfelda na nedeľňajšej Veľkej cene Maďarska.
Podľa technického riaditeľa tímu Jamesa Allisona sa na incidente z 25. kola pretekov na Hungaroringu podpísal súbeh niekoľkých okolností.
Základom však bolo mierne odlišné mapovanie motora v kvalifikácii, keď monopost produkoval výfukové plyny horúcejšie ako obvykle. "Práve tento vzostup teploty spôsobil prvotnú prasklinu na výfukovom potrubí," skonštatoval Allison na tímovej webovej stránke.
Druhá Heidfeldova zastávka v boxoch trvala dlhšie, keďže sa zasekla matica na jeho kolese. To spôsobilo zvýšenie teploty vo výfukovom potrubí, ktoré sa pri odchode Heidfelda z boxov roztrhlo a spôsobilo plameň na jeho aute.
Následný požiar bočnice Renaultu, ku ktorému došlo, keď Heidfeld odstavoval auto mimo trate na trávnatej zóne, spôsobila explózia nádrže so stlačeným vzduchom na pohon vzduchových ventilov v motore. "Tento incident bol pre nás nežiaduci. Museli sme preň odpísať jeden podvozok. Pred ďalšími pretekmi urobíme opatrenia, ktoré do budúcnosti znížia riziko požiaru a zvýšia odolnosť nádrží so stlačeným vzduchom pred prehriatím," dodal James Allison.
Podľa technického riaditeľa tímu Jamesa Allisona sa na incidente z 25. kola pretekov na Hungaroringu podpísal súbeh niekoľkých okolností.
Základom však bolo mierne odlišné mapovanie motora v kvalifikácii, keď monopost produkoval výfukové plyny horúcejšie ako obvykle. "Práve tento vzostup teploty spôsobil prvotnú prasklinu na výfukovom potrubí," skonštatoval Allison na tímovej webovej stránke.
Druhá Heidfeldova zastávka v boxoch trvala dlhšie, keďže sa zasekla matica na jeho kolese. To spôsobilo zvýšenie teploty vo výfukovom potrubí, ktoré sa pri odchode Heidfelda z boxov roztrhlo a spôsobilo plameň na jeho aute.
Následný požiar bočnice Renaultu, ku ktorému došlo, keď Heidfeld odstavoval auto mimo trate na trávnatej zóne, spôsobila explózia nádrže so stlačeným vzduchom na pohon vzduchových ventilov v motore. "Tento incident bol pre nás nežiaduci. Museli sme preň odpísať jeden podvozok. Pred ďalšími pretekmi urobíme opatrenia, ktoré do budúcnosti znížia riziko požiaru a zvýšia odolnosť nádrží so stlačeným vzduchom pred prehriatím," dodal James Allison.