|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
13. júla 2012
Renáte Zmajkovičovej v boji s billboardmi pomôžu krajinári
BRATISLAVA 13. júla (WEBNOVINY) – Podpredsedníčka Národnej rady SR Renáta Zmajkovičová chce do jesene pripraviť legislatívnu úpravu, ktorou by sa mal regulovať počet billboardov na Slovensku. Ako povedala pre agentúru ...
Zdieľať
BRATISLAVA 13. júla (WEBNOVINY) – Podpredsedníčka Národnej rady SR Renáta Zmajkovičová chce do jesene pripraviť legislatívnu úpravu, ktorou by sa mal regulovať počet billboardov na Slovensku.
Ako povedala pre agentúru SITA, v súčasnosti má veľa rokovaní nielen s billboardovými spoločnosťami, ale aj s krajinnými architektami.
„Aj billboardové spoločnosti vnímajú to, že tento stav je neúnosný,“ povedala. Krajinní architekti jej ponúkli pomoc pri tvorbe zákona. „Čo je pre mňa veľmi potešujúce, mám podporu primátorov a starostov. Podporujú ma v tom napríklad primátori hlavného mesta Bratislava, Žiliny, Trnavy a viacerí ďalší,“ dodala.
Podľa Zmajkovičovej prišiel čas, aby sme sa na Slovensku zaoberali témou reklamnej kampane a reklamy pri cestách. „Mali by sme sa zaoberať tým, či billboardy nemenia ráz krajiny a miest,“ povedala.
V mestách by sa mal podľa nej k umiestňovaniu billboardov vyjadrovať aj architekt mesta, pretože sú na plotoch i rôznych budovách, čo mení charakter mesta.
Zmajkovičovú zaráža, že dnes nie je problém, aby vyrástol billboard a ešte menší problém je vyrúbať stromy. Máme viac billboardov ako stromov, Slovensko prestáva byť zelené, ale začína byť billboardové, vyhlásila.
Ako povedala pre agentúru SITA, v súčasnosti má veľa rokovaní nielen s billboardovými spoločnosťami, ale aj s krajinnými architektami.
„Aj billboardové spoločnosti vnímajú to, že tento stav je neúnosný,“ povedala. Krajinní architekti jej ponúkli pomoc pri tvorbe zákona. „Čo je pre mňa veľmi potešujúce, mám podporu primátorov a starostov. Podporujú ma v tom napríklad primátori hlavného mesta Bratislava, Žiliny, Trnavy a viacerí ďalší,“ dodala.
Podľa Zmajkovičovej prišiel čas, aby sme sa na Slovensku zaoberali témou reklamnej kampane a reklamy pri cestách. „Mali by sme sa zaoberať tým, či billboardy nemenia ráz krajiny a miest,“ povedala.
V mestách by sa mal podľa nej k umiestňovaniu billboardov vyjadrovať aj architekt mesta, pretože sú na plotoch i rôznych budovách, čo mení charakter mesta.
Zmajkovičovú zaráža, že dnes nie je problém, aby vyrástol billboard a ešte menší problém je vyrúbať stromy. Máme viac billboardov ako stromov, Slovensko prestáva byť zelené, ale začína byť billboardové, vyhlásila.