|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
17. apríla 2009
Reklamu a propagáciu pre MZ zaobstará SK-media
Reklamné a propagačné služby a prípravu komunikačnej stratégie do roku 2010 zaobstará pre Ministerstvo zdravotníctva SR (MZ) za 790 tis. eur vrátane dane z pridanej hodnoty (DPH) spoločnosť SK-media. ...
Zdieľať
BRATISLAVA 17. apríla (WEBNOVINZ) - Reklamné a propagačné služby a prípravu komunikačnej stratégie do roku 2010 zaobstará pre Ministerstvo zdravotníctva SR (MZ) za 790 tis. eur vrátane dane z pridanej hodnoty (DPH) spoločnosť SK-media. Začiatočná predpokladaná hodnota zákazky pritom predstavovala 800 tis. eur bez DPH. Rezort zdravotníctva ďalej v oznámení o výsledku verejného obstarávania uvádza, že prijal dve ponuky. O víťazovi rozhodovala kreativita a originalita (55) a celková konečné cena (45). Ministerstvo a bratislavská firma uzatvorili zmluvu 30. marca tohto roku.
Rezort zdravotníctva vyhlásil verejnú súťaž na poskytovanie reklamných a propagačných služieb a prípravu komunikačnej stratégie do roku 2010 začiatkom tohto roka. Vtedy pritom nevedel jasne špecifikovať, ako bude v konečnom znení vyzerať spôsob využitia daných služieb. "Počkáme si na ponuky a rozhodneme sa podľa toho, čo bude pre nás najvýhodnejšie," uviedla v danom období pre agentúru SITA hovorkyňa rezortu Zuzana Čižmáriková. Podľa nej však nemalo ísť o komunikáciu zdravotníckych zákonov smerom k médiám, ale zabezpečenie informovanosti "priamo k pacientom".
Napriek nešpecifikovanej predstave o využití služieb mal rezort jasno v tom, ako by mal vyzerať účastník tendra. Ten musel okrem zloženej zábezpeky vo výške 33 tis. eur spĺňať aj množstvo iných podmienok. Okrem ekonomického a finančného postavenia musel doložiť aj referencie, t.j. realizované zmluvy alebo projekty. Išlo o minimálne tri projekty realizované v oblasti zdravotníctva, zdravia alebo farmakológie za posledné tri roky, ktorých predmet bol podobný alebo rovnaký ako predmet tohto obstarávania. Tiež minimálne tri projekty v oblasti vzdelávania a školení media relations, tri projekty realizované v oblasti štátnej správy alebo samosprávy a minimálne tri projekty v oblasti organizovania kultúrno-spoločenských a vzdelávacích podujatí, všetko podobné ako predmet tejto zákazky a v posledných troch rokoch.
SITA
Rezort zdravotníctva vyhlásil verejnú súťaž na poskytovanie reklamných a propagačných služieb a prípravu komunikačnej stratégie do roku 2010 začiatkom tohto roka. Vtedy pritom nevedel jasne špecifikovať, ako bude v konečnom znení vyzerať spôsob využitia daných služieb. "Počkáme si na ponuky a rozhodneme sa podľa toho, čo bude pre nás najvýhodnejšie," uviedla v danom období pre agentúru SITA hovorkyňa rezortu Zuzana Čižmáriková. Podľa nej však nemalo ísť o komunikáciu zdravotníckych zákonov smerom k médiám, ale zabezpečenie informovanosti "priamo k pacientom".
Napriek nešpecifikovanej predstave o využití služieb mal rezort jasno v tom, ako by mal vyzerať účastník tendra. Ten musel okrem zloženej zábezpeky vo výške 33 tis. eur spĺňať aj množstvo iných podmienok. Okrem ekonomického a finančného postavenia musel doložiť aj referencie, t.j. realizované zmluvy alebo projekty. Išlo o minimálne tri projekty realizované v oblasti zdravotníctva, zdravia alebo farmakológie za posledné tri roky, ktorých predmet bol podobný alebo rovnaký ako predmet tohto obstarávania. Tiež minimálne tri projekty v oblasti vzdelávania a školení media relations, tri projekty realizované v oblasti štátnej správy alebo samosprávy a minimálne tri projekty v oblasti organizovania kultúrno-spoločenských a vzdelávacích podujatí, všetko podobné ako predmet tejto zákazky a v posledných troch rokoch.
SITA