![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Sobota 22.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Etela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
16. mája 2011
Reklamná kampaň Bodyček je neetická
Reklamná kampaň Bodyček od zadávateľa: bet-at-home.com nie je v súlade s etikou reklamy. Arbitrážna komisia Rady pre reklamu sa reklamnou ...
Zdieľať

Podľa rady je reklamná kampaň zahraničnej stávkovej spoločnosti v rozpore s ustanoveniami Etického kódexu reklamnej praxe platného na území SR. Tie v prípade zobrazenia ženy alebo muža v reklame "jednoznačne stanovujú požiadavku, že tieto majú byť aspoň v širšom zmysle v kontexte s predmetom alebo cieľom reklamy". Reklamným posolstvom kampane spoločnosti pritom je komunikácia o možnostiach stávkovania najmä počas majstrovstiev sveta v hokeji. "Aj napriek tomu, že na vizuáli sú vyobrazené aj prvky súvisiace s hokejom, ich celková kompozícia v nadväznosti na zobrazenie sexuálneho aktu nie je prípustná a s produktom rozhodne nesúvisí," uvádza sa ďalej v tlačovej správe. Podľa Rady pre reklamu bolo potrebné, aby zadávateľ reklamy zvážil obsah svojho posolstva a spôsob, akým ho komunikuje, lebo využitím citylightov je jej obsah dostupný širokému publiku, vrátane detí. Rada preto "uznala námietky sťažovateľov a reklamu vyhodnotila, ako porušujúcu Kódex, najmä vo vzťahu k použitému komunikačnému médiu a vzťahu reklamy s produktom".
Arbitrážna komisia Rady pre reklamu ako orgán etickej samoregulácie v oblasti reklamy na Slovensku označila na svojom zasadnutí 12. mája ostatných sedem posudzovaných reklám za vyhovujúce.