03. októbra 2014
Ilustračné foto. Foto: ZP DôveraBratislava 3. októbra (TASR) - Arbitrážna komisia Rady pre reklamu (RPR) prišla k záveru, že reklama prezentovaná v rámci webovej stránky Dôvery zdravotnej poisťovne je v rozpore s etickým kódexom reklamnej praxe.
Na Radu prišla v auguste sťažnosť, v ktorej pisateľ poukazoval na to, že táto reklama môže vyvolávať pocit, že poisťovňa pozná iba jeden typ rodiča, a to matku. Podľa reklamy sťažovateľ usudzoval, že otec ako rodič nie je pre poisťovňu dôležitý a reklama preto podľa neho diskriminuje rodičov mužského pohlavia.
Komisia rozhodla, že táto sťažnosť na reklamu
"Sto plus sto eur pre mamičku a dieťa do 18 rokov", je opodstatnená. Zároveň vyzvala poisťovňu, aby ju zmenila alebo upravila, prípadne zamedzila jej ďalšie šírenie.
TASR poskytol informáciu výkonný predseda občianskeho združenia Otcovia.sk Jozef Ďurček.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR