Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Kultúra

03. októbra 2014

Reklama zdravotnej poisťovne Dôvera je v rozpore s etickým kódexom



Arbitrážna komisia Rady pre reklamu (RPR) prišla k záveru, že reklama prezentovaná v rámci webovej stránky Dôvery zdravotnej poisťovne je v rozpore s etickým kódexom ...



Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: ZP Dôvera
Bratislava 3. októbra (TASR) - Arbitrážna komisia Rady pre reklamu (RPR) prišla k záveru, že reklama prezentovaná v rámci webovej stránky Dôvery zdravotnej poisťovne je v rozpore s etickým kódexom reklamnej praxe.


Na Radu prišla v auguste sťažnosť, v ktorej pisateľ poukazoval na to, že táto reklama môže vyvolávať pocit, že poisťovňa pozná iba jeden typ rodiča, a to matku. Podľa reklamy sťažovateľ usudzoval, že otec ako rodič nie je pre poisťovňu dôležitý a reklama preto podľa neho diskriminuje rodičov mužského pohlavia.

Komisia rozhodla, že táto sťažnosť na reklamu "Sto plus sto eur pre mamičku a dieťa do 18 rokov", je opodstatnená. Zároveň vyzvala poisťovňu, aby ju zmenila alebo upravila, prípadne zamedzila jej ďalšie šírenie.

TASR poskytol informáciu výkonný predseda občianskeho združenia Otcovia.sk Jozef Ďurček.



Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Filmotéka vzdá hold výtvarnému umeniu, predstaví aj talent V. Menšíka
<< predchádzajúci článok
Film Miluj ma alebo odíď získal cenu na Jaltskom festivale