|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
03. októbra 2014
Reklama zdravotnej poisťovne Dôvera je v rozpore s etickým kódexom
Arbitrážna komisia Rady pre reklamu (RPR) prišla k záveru, že reklama prezentovaná v rámci webovej stránky Dôvery zdravotnej poisťovne je v rozpore s etickým kódexom ...
Zdieľať
Ilustračné foto. Foto: ZP Dôvera
Bratislava 3. októbra (TASR) - Arbitrážna komisia Rady pre reklamu (RPR) prišla k záveru, že reklama prezentovaná v rámci webovej stránky Dôvery zdravotnej poisťovne je v rozpore s etickým kódexom reklamnej praxe.Na Radu prišla v auguste sťažnosť, v ktorej pisateľ poukazoval na to, že táto reklama môže vyvolávať pocit, že poisťovňa pozná iba jeden typ rodiča, a to matku. Podľa reklamy sťažovateľ usudzoval, že otec ako rodič nie je pre poisťovňu dôležitý a reklama preto podľa neho diskriminuje rodičov mužského pohlavia.
Komisia rozhodla, že táto sťažnosť na reklamu "Sto plus sto eur pre mamičku a dieťa do 18 rokov", je opodstatnená. Zároveň vyzvala poisťovňu, aby ju zmenila alebo upravila, prípadne zamedzila jej ďalšie šírenie.
TASR poskytol informáciu výkonný predseda občianskeho združenia Otcovia.sk Jozef Ďurček.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR