|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Utorok 5.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Imrich
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
13. augusta 2012
Reklama v televízii ľudí láka, no zároveň otravuje
Slováci považujú za najdôveryhodnejšie reklamy v televízii, dôveruje im až 47 % ľudí. Ako ďalej vyplýva z výsledkov prieskumu, ktorý uskutočnila agentúra GfK na vzorke dvetisíc ...
Zdieľať
BRATISLAVA 13. augusta (WEBNOVINY) - Slováci považujú za najdôveryhodnejšie reklamy v televízii, dôveruje im až 47 % ľudí.
Ako ďalej vyplýva z výsledkov prieskumu, ktorý uskutočnila agentúra GfK na vzorke dvetisíc respondentov, reklame v novinách a časopisoch verí 38 % opýtaných.
Internet skončil na treťom mieste s 28 percentami. "Televízna reklama je vo všeobecnosti vnímaná ako otravná, teda vyskytuje sa príliš často a v nevhodných momentoch, avšak na druhej strane je považovaná za zábavnú a je zdrojom rozhovorov," skonštatovala Media Sector Leader agentúry GfK Tatiana Böhmerová.
Spomedzi reklám v televízii, rádiu, na internete alebo v mobile je reklama v časopisoch vnímaná najviac sústredene, teda ľudia si ju všímajú najpozornejšie.
Reklamu v novinách si zase podľa výsledkov prieskumu najviac ľudia spájajú s ponukou užitočných informácií o dobrej kúpe.
Najväčší vplyv na konečné rozhodnutie pri nákupe má však odporúčanie známych a internet. Noviny majú na ľudí najsilnejší vplyv v oblasti financií, športu a potravín.
"Pre oblasť módy a šperkov, bývania, nábytku, stavby, kozmetiky a parfémov sú časopisy tie, ktoré najviac motivujú ku kúpe, určujú trendy a najviac inšpirujú," uviedla Böhmerová. Ako dodala, časopisy významne ovplyvňujú nákupné správanie aj v oblasti zdravia, výživových doplnkov a drogérie.
Ako ďalej vyplýva z výsledkov prieskumu, ktorý uskutočnila agentúra GfK na vzorke dvetisíc respondentov, reklame v novinách a časopisoch verí 38 % opýtaných.
Internet skončil na treťom mieste s 28 percentami. "Televízna reklama je vo všeobecnosti vnímaná ako otravná, teda vyskytuje sa príliš často a v nevhodných momentoch, avšak na druhej strane je považovaná za zábavnú a je zdrojom rozhovorov," skonštatovala Media Sector Leader agentúry GfK Tatiana Böhmerová.
Spomedzi reklám v televízii, rádiu, na internete alebo v mobile je reklama v časopisoch vnímaná najviac sústredene, teda ľudia si ju všímajú najpozornejšie.
Reklamu v novinách si zase podľa výsledkov prieskumu najviac ľudia spájajú s ponukou užitočných informácií o dobrej kúpe.
Najväčší vplyv na konečné rozhodnutie pri nákupe má však odporúčanie známych a internet. Noviny majú na ľudí najsilnejší vplyv v oblasti financií, športu a potravín.
"Pre oblasť módy a šperkov, bývania, nábytku, stavby, kozmetiky a parfémov sú časopisy tie, ktoré najviac motivujú ku kúpe, určujú trendy a najviac inšpirujú," uviedla Böhmerová. Ako dodala, časopisy významne ovplyvňujú nákupné správanie aj v oblasti zdravia, výživových doplnkov a drogérie.