|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. januára 2010
Reklama na operačný program doprava je neetická
Televízna reklama na operačný program doprava, ktorú zadalo ministerstvo dopravy, porušila etické pravidlá reklamy. Rozhodla o tom Arbitrážna komisia Rady pre reklamu. ...
Zdieľať
Foto: railnet.sk
BRATISLAVA 15. januára (WEBNOVINY) - Televízna reklama na operačný program doprava, ktorú zadalo ministerstvo dopravy, porušila etické pravidlá reklamy. Rozhodla o tom Arbitrážna komisia Rady pre reklamu. Podľa nej "bezdôvodne zobrazuje nebezpečné rizikové situácie pre život a zdravie". Na spot sa sťažovali štyri osoby, ktoré mu vytýkali nedostatočné odlíšenie fikcie od skutočnosti.
Reklama zobrazuje hlavného protagonistu v nebezpečných situáciách, ako napríklad prechod cez železničné koľaje, ktoré by v reálnom živote mohli byť posudzované ako priestupky, tvrdili sťažovatelia. Podľa členov komisie by tak mohol najmä maloletých divákov navádzať na podobné konanie. Myslia si preto, že by ministerstvo malo zvážiť, akým spôsobom reklamné posolstvo bude prezentovať.
Agentúru SITA o tom dnes informoval Štefan Horváth zo sekretariátu Rady pre reklamu.
SITA
BRATISLAVA 15. januára (WEBNOVINY) - Televízna reklama na operačný program doprava, ktorú zadalo ministerstvo dopravy, porušila etické pravidlá reklamy. Rozhodla o tom Arbitrážna komisia Rady pre reklamu. Podľa nej "bezdôvodne zobrazuje nebezpečné rizikové situácie pre život a zdravie". Na spot sa sťažovali štyri osoby, ktoré mu vytýkali nedostatočné odlíšenie fikcie od skutočnosti.
Reklama zobrazuje hlavného protagonistu v nebezpečných situáciách, ako napríklad prechod cez železničné koľaje, ktoré by v reálnom živote mohli byť posudzované ako priestupky, tvrdili sťažovatelia. Podľa členov komisie by tak mohol najmä maloletých divákov navádzať na podobné konanie. Myslia si preto, že by ministerstvo malo zvážiť, akým spôsobom reklamné posolstvo bude prezentovať.
Agentúru SITA o tom dnes informoval Štefan Horváth zo sekretariátu Rady pre reklamu.
SITA