Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

15. januára 2010

Reklama na operačný program doprava je neetická



Televízna reklama na operačný program doprava, ktorú zadalo ministerstvo dopravy, porušila etické pravidlá reklamy. Rozhodla o tom Arbitrážna komisia Rady pre reklamu. ...



Zdieľať
Foto: railnet.sk


BRATISLAVA 15. januára (WEBNOVINY) - Televízna reklama na operačný program doprava, ktorú zadalo ministerstvo dopravy, porušila etické pravidlá reklamy. Rozhodla o tom Arbitrážna komisia Rady pre reklamu. Podľa nej "bezdôvodne zobrazuje nebezpečné rizikové situácie pre život a zdravie". Na spot sa sťažovali štyri osoby, ktoré mu vytýkali nedostatočné odlíšenie fikcie od skutočnosti.

Reklama zobrazuje hlavného protagonistu v nebezpečných situáciách, ako napríklad prechod cez železničné koľaje, ktoré by v reálnom živote mohli byť posudzované ako priestupky, tvrdili sťažovatelia. Podľa členov komisie by tak mohol najmä maloletých divákov navádzať na podobné konanie. Myslia si preto, že by ministerstvo malo zvážiť, akým spôsobom reklamné posolstvo bude prezentovať.

Agentúru SITA o tom dnes informoval Štefan Horváth zo sekretariátu Rady pre reklamu.

SITA

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
MEDVEĎ: Autorita rezortu by sa mala zachovať
<< predchádzajúci článok
Ľudia vlani viac kupovali skôr nové autá