Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

22. augusta 2016

Regulátor rieši viaceré podnety Swanu na konkurentov



V uplynulých dvoch rokoch podal štvrtý mobilný operátor, spoločnosť SWAN Mobile na Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb postupne viacero podnetov na ostatných ...



Zdieľať
Foto: SWAN
Bratislava 22. augusta (TASR) - V uplynulých dvoch rokoch podal štvrtý mobilný operátor, spoločnosť SWAN Mobile na Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb postupne viacero podnetov na ostatných operátorov. Poukazoval na ich postup po výberovom konaní na nové mobilné frekvencie, z ktorého vzišiel aj najnovší operátor. Ako pre TASR potvrdil hovorca úradu Roman Vavro, tieto konania pokračujú a zatiaľ nie sú ukončené.


"Prebieha správne konanie vo veci. Regulačný úrad nebude prejudikovať svoje budúce rozhodnutia. Účastníci konania majú všetky potrebné informácie o konaní," konštatoval Vavro.

Upozornil, že rýchlosť konania je ovplyvnená viacerými externými faktormi, ako sú napríklad vyjadrenia účastníkov konania, navrhovanie dôkazov a ich dopĺňanie, či podanie opravného prostriedku voči rozhodnutiu, ktoré sú zákonnými právami účastníkov konania. Preto je veľmi ťažké odhadnúť, kedy bude vo veciach právoplatne rozhodnuté.

Spoločnosť SWAN Mobile ešte v novembri 2014 žiadala regulačný úrad o preskúmanie plnenia povinnosti poskytnúť národný roaming operátormi Slovak Telekom, Orange Slovensko a O2 Slovakia. V októbri 2015 potom podala podnet na začatie konania o odňatí frekvencií voči O2 Slovakia a Orange Slovensko pre neplnenie ich povinností.

Ďalším podnetom z januára 2016 žiadala o prešetrenie konania Slovak Telekom, Orange Slovensko a O2 Slovakia v možnom rozpore so zákonom. K tomu malo podľa SWANu dôjsť ponúkaním nezverejnených a netransparentných zvýhodnených cenových ponúk klientom, ktorí prejavia záujem zmeniť poskytovateľa mobilných služieb.

Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Každý deň nahlásia klienti Allianz-SP cez 209 škôd na živote a zdraví
<< predchádzajúci článok
SHMÚ varuje pred dažďom na strednom aj východnom Slovensku