|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
21. februára 2020
Regionálne televízie vysielali skrytú reklamu pre Sme rodina, Transparency podalo podnet
Dve regionálne televízie robia krátko pred parlamentnými voľbami skrytú reklamu lídrom hnutia Sme rodina. Na svojom profile na sociálnej sieti o tom ...
Zdieľať
21.2.2020 (Webnoviny.sk) - Dve regionálne televízie robia krátko pred parlamentnými voľbami skrytú reklamu lídrom hnutia Sme rodina. Na svojom profile na sociálnej sieti o tom informuje mimovládna organizácia Transparency International Slovensko (TIS), ktorá v tejto súvislosti podala podnet na Východoslovenskú a Stredoslovenskú televíziu volebnej komisii a Rade pre retransmisiu. Tie strážia nestraníckosť a poctivé označovanie reklamy v televíziách a rádiách.
Posledné dva týždne vysielala Východoslovenská televízia v relácii Osobnosti tri rozhovory s kandidátmi strany Sme rodina - jednotkou Borisom Kollárom, osmičkou Jozefom Lukáčom a pätnástkou Igorom Kašperom.
„Ide všetko o voľné dialógy, kde sa rieši ich detstvo, životný štýl, práca či plány do budúcnosti," priblížilo TIS. Rozhovory nie sú podľa mimovládky označené ako politická reklama a sú vysielané dvakrát denne.
Televízia rozhovor s Kollárom podporila aj na svojom Facebooku inzerciou za viac ako sto eur a statusy s videami televízie potom zdieľali Lukáč a okresné pobočky hnutia. Ako ďalej informuje TIS, reláciu s Kašperom a Kollárom zverejnila aj sesterská Stredoslovenská televízia.
Obe televízie vlastní senecký podnikateľ Rastislav Valenčík. Dokopy majú podľa ich vlastných tvrdení sledovanosť 900-tisíc divákov týždenne.
Faktúry za tieto rozhovory sa neobjavili na volebnom účte Sme rodina. „Nie je to prvýkrát, čo kandidáti Sme rodiny využívajú skrytú reklamu v médiách. Pred mesiacom sme upozornili na podobnú (hnutím platenú) manipuláciu ľudí na webe Hlavný Denník," uzavrelo TIS.
Zdroj: Webnoviny.sk - Regionálne televízie vysielali skrytú reklamu pre Sme rodina, Transparency podalo podnet © SITA Všetky práva vyhradené.
Posledné dva týždne vysielala Východoslovenská televízia v relácii Osobnosti tri rozhovory s kandidátmi strany Sme rodina - jednotkou Borisom Kollárom, osmičkou Jozefom Lukáčom a pätnástkou Igorom Kašperom.
„Ide všetko o voľné dialógy, kde sa rieši ich detstvo, životný štýl, práca či plány do budúcnosti," priblížilo TIS. Rozhovory nie sú podľa mimovládky označené ako politická reklama a sú vysielané dvakrát denne.
Televízia rozhovor s Kollárom podporila aj na svojom Facebooku inzerciou za viac ako sto eur a statusy s videami televízie potom zdieľali Lukáč a okresné pobočky hnutia. Ako ďalej informuje TIS, reláciu s Kašperom a Kollárom zverejnila aj sesterská Stredoslovenská televízia.
Obe televízie vlastní senecký podnikateľ Rastislav Valenčík. Dokopy majú podľa ich vlastných tvrdení sledovanosť 900-tisíc divákov týždenne.
Faktúry za tieto rozhovory sa neobjavili na volebnom účte Sme rodina. „Nie je to prvýkrát, čo kandidáti Sme rodiny využívajú skrytú reklamu v médiách. Pred mesiacom sme upozornili na podobnú (hnutím platenú) manipuláciu ľudí na webe Hlavný Denník," uzavrelo TIS.
Zdroj: Webnoviny.sk - Regionálne televízie vysielali skrytú reklamu pre Sme rodina, Transparency podalo podnet © SITA Všetky práva vyhradené.
nasledujúci článok >>
Američania a Talibanci sa dohodli na obmedzení násilia, očakáva sa podpísanie mierovej dohody
Američania a Talibanci sa dohodli na obmedzení násilia, očakáva sa podpísanie mierovej dohody
<< predchádzajúci článok
Hackeri prenikli do americkej bezpečnostnej agentúry, unikli osobné údaje státisíciek ľudí
Hackeri prenikli do americkej bezpečnostnej agentúry, unikli osobné údaje státisíciek ľudí