|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
02. mája 2006
Reflex na TV Markíza porazil Noviny TV Joj
V prvý májový deň štartoval o 19:30 hod. nový magazín TV Markíza Reflex s podtitulom Príbehy, ľudia, emócie. Jeho premiéru si pozrelo 678 000 divákov, čo znamenalo sledovanosť 14,8 % a trhový podiel ...
Zdieľať
BRATISLAVA 2. mája (WN/PS) - V prvý májový deň štartoval o 19:30 hod. nový magazín TV Markíza Reflex s podtitulom Príbehy, ľudia, emócie. Jeho premiéru si pozrelo 678 000 divákov, čo znamenalo sledovanosť 14,8 % a trhový podiel 34,7 %. Reflex bol vysielaný súčasne so spravodajskými reláciami oboch konkurenčných televízií a z tohto súboja vyšiel víťazne. Noviny TV Joj mali v rovnakom vysielacom čase podiel 33,8 % a Správy STV na Jednotke mali podiel 25,8 %.
Magazín Reflex je pôvodný formát TV Markíza, ktorý vedenie televízie pripravovalo na základe analýz zahraničných formátov podobného typu, na základe vlastného prieskumu a v spolupráci s renomovanými televíznymi odborníkmi a žurnalistami. Magazín pripravuje samostatná redakcia, ktorá vznikla v televízii Markíza pred dvoma mesiacmi.
Ivana Semjanová
Vedúca PR TV Markíza
FOTO:SITA