|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 23.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Klement
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
25. mája 2006
Reflex na Markíze stále sledovanejší
Magazín Reflex dosiahol včera, v stredu 24. mája, svoj doteraz najvyšší trhový podiel. K obrazovkám TV Markíza si včera o 19:30 sadlo 637 000 televíznych divákov. Reflex tak dosiahol sledovanosť 13,4 % ...
Zdieľať
BRATISLAVA 25. mája (WN/PS) - Magazín Reflex dosiahol včera, v stredu 24. mája, svoj doteraz najvyšší trhový podiel. K obrazovkám TV Markíza si včera o 19:30 sadlo 637 000 televíznych divákov. Reflex tak dosiahol sledovanosť 13,4 % a podiel 38 %. V tom istom čase malo spravodajstvo konkurenčnej TV Joj podiel 35,1 % a spravodajstvo verejnoprávnej STV1 23,2 %.
Televízia Markíza reprízuje Reflex aj v skorých ranných hodinách vždy od utorka do piatka v čase okolo 5:30. Tieto reprízy takisto dosahujú vynikajúce podiely, ktoré sa pohybujú vysoko nad 40 %. Včerajšia ranná repríza mala podiel 44,8 %, zatiaľ čo repríza podobného formátu Blesk na STV1 v tom istom rannom čase dosiahla podiel 14,5 %.
Po prvýkrát odvysielala televízia Markíza magazín Reflex 1. mája 2006. Do vysielacej štruktúry ho zaradila v každý pracovný deň o 19:30, teda v čase, v ktorom boli tradične silne sledované hlavné spravodajské relácie oboch konkurenčných televízií.
Ivana Semjanová
vedúca Public Relation TV Markíza
FOTO:SITA
Reflex na Markíze stále sledovanejší - diskusné fórum čitateľov