Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

25. mája 2006

Reflex na Markíze stále sledovanejší



Magazín Reflex dosiahol včera, v stredu 24. mája, svoj doteraz najvyšší trhový podiel. K obrazovkám TV Markíza si včera o 19:30 sadlo 637 000 televíznych divákov. Reflex tak dosiahol sledovanosť 13,4 % ...



Zdieľať

BRATISLAVA 25. mája (WN/PS) - Magazín Reflex dosiahol včera, v stredu 24. mája, svoj doteraz najvyšší trhový podiel. K obrazovkám TV Markíza si včera o 19:30 sadlo 637 000 televíznych divákov. Reflex tak dosiahol sledovanosť 13,4 % a podiel 38 %. V tom istom čase malo spravodajstvo konkurenčnej TV Joj podiel 35,1 % a spravodajstvo verejnoprávnej STV1 23,2 %.

Televízia Markíza reprízuje Reflex aj v skorých ranných hodinách vždy od utorka do piatka v čase okolo 5:30. Tieto reprízy takisto dosahujú vynikajúce podiely, ktoré sa pohybujú vysoko nad 40 %. Včerajšia ranná repríza mala podiel 44,8 %, zatiaľ čo repríza podobného formátu Blesk na STV1 v tom istom rannom čase dosiahla podiel 14,5 %.

Po prvýkrát odvysielala televízia Markíza magazín Reflex 1. mája 2006. Do vysielacej štruktúry ho zaradila v každý pracovný deň o 19:30, teda v čase, v ktorom boli tradične silne sledované hlavné spravodajské relácie oboch konkurenčných televízií.

Ivana Semjanová

vedúca Public Relation TV Markíza

FOTO:SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Centrálny register klientov prinesie výhody najmä občanom
<< predchádzajúci článok
MZ chce problematickú novelu o liekoch riešiť vyhláškou

Reflex na Markíze stále sledovanejší - diskusné fórum čitateľov

Veštica31.10. 13:47:32