![]() |
22. mája 2006
BRATISLAVA 22. mája (WN/PS) - TV Markíza vysiela magazín Reflex od 1. mája tohto roku v každý pracovný deň od 19:30. V priebehu troch týždňov vysielania dosiahol Reflex priemernú sledovanosť 10,3 % a priemerný trhový podiel 30,5 %. Denne si ho teda v priemere pozrie takmer pol milióna divákov.
Nová relácia bola nasadená do vysielacieho času, v ktorom sú už niekoľko rokov veľmi silne sledované spravodajské relácie oboch konkurenčných slovenských televíznych staníc. Napriek tomu sa Reflex etabloval na trhu veľmi dobre a získal si široký divácky záujem. Za krátky čas vysielania sa Reflexu z 15-tich vydaní podarilo 9x poraziť Noviny TV Joj a až 13x Správy STV na Jednotke. Napriek dobrým výsledkom sledovanosti televízia Markíza stále intenzívne pracuje na zlepšovaní formálnej i obsahovej stránky magazínu.
Relácia s podobným zameraním Črepiny plus, ktorú TV Joj vysiela ako konkurenčný formát takisto od 1. mája v čase o 18:45 hod., vykazuje priemerný trhový podiel 15,4 %.
Ivana Semjanová
vedúca PR TV Markíza
FOTO:SITA
©2005-2025 Denník 24hodin | Webdesign by WEBkomplex.sk |