|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. mája 2006
Reflex konkurencieschopný voči spravodajstvu iných televízií
BRATISLAVA 22. mája (WN/PS) - TV Markíza vysiela magazín Reflex od 1. mája tohto roku v každý pracovný deň od 19:30. V priebehu troch týždňov vysielania dosiahol Reflex priemernú sledovanosť 10,3 % a priemerný trhový podiel 30,5 ...
Zdieľať
BRATISLAVA 22. mája (WN/PS) - TV Markíza vysiela magazín Reflex od 1. mája tohto roku v každý pracovný deň od 19:30. V priebehu troch týždňov vysielania dosiahol Reflex priemernú sledovanosť 10,3 % a priemerný trhový podiel 30,5 %. Denne si ho teda v priemere pozrie takmer pol milióna divákov.
Nová relácia bola nasadená do vysielacieho času, v ktorom sú už niekoľko rokov veľmi silne sledované spravodajské relácie oboch konkurenčných slovenských televíznych staníc. Napriek tomu sa Reflex etabloval na trhu veľmi dobre a získal si široký divácky záujem. Za krátky čas vysielania sa Reflexu z 15-tich vydaní podarilo 9x poraziť Noviny TV Joj a až 13x Správy STV na Jednotke. Napriek dobrým výsledkom sledovanosti televízia Markíza stále intenzívne pracuje na zlepšovaní formálnej i obsahovej stránky magazínu.
Relácia s podobným zameraním Črepiny plus, ktorú TV Joj vysiela ako konkurenčný formát takisto od 1. mája v čase o 18:45 hod., vykazuje priemerný trhový podiel 15,4 %.
Ivana Semjanová
vedúca PR TV Markíza
FOTO:SITA