![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Piatok 14.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Matilda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
22. mája 2006
Reflex konkurencieschopný voči spravodajstvu iných televízií
BRATISLAVA 22. mája (WN/PS) - TV Markíza vysiela magazín Reflex od 1. mája tohto roku v každý pracovný deň od 19:30. V priebehu troch týždňov vysielania dosiahol Reflex priemernú sledovanosť 10,3 % a priemerný trhový podiel 30,5 ...
Zdieľať

BRATISLAVA 22. mája (WN/PS) - TV Markíza vysiela magazín Reflex od 1. mája tohto roku v každý pracovný deň od 19:30. V priebehu troch týždňov vysielania dosiahol Reflex priemernú sledovanosť 10,3 % a priemerný trhový podiel 30,5 %. Denne si ho teda v priemere pozrie takmer pol milióna divákov.
Nová relácia bola nasadená do vysielacieho času, v ktorom sú už niekoľko rokov veľmi silne sledované spravodajské relácie oboch konkurenčných slovenských televíznych staníc. Napriek tomu sa Reflex etabloval na trhu veľmi dobre a získal si široký divácky záujem. Za krátky čas vysielania sa Reflexu z 15-tich vydaní podarilo 9x poraziť Noviny TV Joj a až 13x Správy STV na Jednotke. Napriek dobrým výsledkom sledovanosti televízia Markíza stále intenzívne pracuje na zlepšovaní formálnej i obsahovej stránky magazínu.
Relácia s podobným zameraním Črepiny plus, ktorú TV Joj vysiela ako konkurenčný formát takisto od 1. mája v čase o 18:45 hod., vykazuje priemerný trhový podiel 15,4 %.
Ivana Semjanová
vedúca PR TV Markíza
FOTO:SITA