Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

22. februára 2006

Redline 2006 on-line shop



Organizátori podujatia Redline 2006 včera oficiálne spustili na stránkach projektu www.redline.sk nový internetový on-line obchod, kde si môžu fanúšikovia tohto podujatia objednať a zakúpiť ...



Zdieľať

BRATISLAVA 22. februára (WN/PS) - Organizátori podujatia Redline 2006 včera oficiálne spustili na stránkach projektu www.redline.sk nový internetový on-line obchod, kde si môžu fanúšikovia tohto podujatia objednať a zakúpiť darčekové predmety označené logom podujatia.

„Dnešné ohlásenia len potvrdzujú naše ambície vybudovať každoročne atraktívne podujatie, na ktoré budú samotní účastníci, ako aj ostatní fanúšikovia dlho spomínať,“ hovorí Vlado Kozár, jeden z organizátorov podujatia. „Tomu by mohla pomôcť aj aktuálna ponuka nášho on-line obchodu, kde si záujemcovia môžu objednať najrôznejší tovar s logom Redline 2006 a dôkladne sa tak pripraviť na tohtoročnú akciu.“

Pre všetkých záujemcov sú k dispozícií tričká alebo polokošele v dámskom, či pánskom prevedení v rôznych farebných odtieňoch. Kolekciu dopĺňa originálna šiltovka, ako aj množstvo menších darčekových predmetov ako sú šálky, vizitkáre, prívesky, alebo aj exkluzívne balenie pier značky Tonino Lamborghini. Samozrejme všetko s logom akcie – Redline 2006.

„Webstránka www.redline.sk tvorí neoddeliteľnú súčasť tohtoročného podujatia,“ potvrdzuje slová svojho kolegu Tono Gajdošík, organizátor. „Ohlásením on-line obchodu by sme chceli osloviť nových záujemcov ako aj partnerov a prilákať tak ďalšie exkluzívne vozidlá na toto podujatie. Rozhodne však nie je všetkým prekvapeniam koniec,“ dodáva s úsmevom Tono Gajdošík.

 

FOTO:SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Kórejský protimonopolný úrad prešetrí Hyundai a Kia
<< predchádzajúci článok
Vláda nesúhlasí s odškodnením klientov nebankových subjektov