Začiatkom týždňa sprístupnila obľúbená internetová stránka www.ZoznamRealit.Sk venovaná realitám možnosť pridávať realitné ponuky aj širokej verejnosti. Tento dlho očakávaný krok otvoril všetkým ...
BRATISLAVA 17. júna (WN/PR) - Začiatkom týždňa sprístupnila obľúbená internetová stránka www.ZoznamRealit.Sk venovaná realitám možnosť pridávať realitné ponuky aj širokej verejnosti. Tento dlho očakávaný krok otvoril všetkým užívateľom internetu rovnaké možnosti inzercie nehnuteľností, ako mali doteraz len realitné kancelárie. Firma biz mediator, s.r.o., ktorá portál prevádzkuje, tento krok odôvodnila zvýšeným záujmom návštevníkov o možnosť pridávať na portál svoje vlastné ponuky nehnuteľností. Bližšie informácie poskytol konateľ spoločnosti biz mediator, s.r.o. Marek Šubrt. Podľa neho inzerent získava presne také isté výhody vyplývajúce zo zverejnenia ponuky, aké mali donedávna len realitné kancelárie. Portál má každým dňom viac a viac relevantných návštevníkov, ľudí, ktorí ho navštívia hlavne kvôli obsahu – realitným ponukám a nie na základe umelo generovaných odkazov alebo klamlivej reklamnej kampani. Tým, že je portál koncipovaný tak, aby ponúkol všetko, čo človek pri kúpe nehnuteľnosti potrebuje, si získal obľubu u ľudí, vyššiu sledovanosť a neporovnateľne vyššiu efektivitu inzercie. V ponukách sa dá jednoducho orientovať, výber nehnuteľnosti je rýchly a intuitívny, každá ponuka má možnosť zobrazenia na mape, možnosť sledovania, či dohodnutia termínu obhliadky. Návštevník nie je rušený nadbytočným množstvom reklamy, čo mu umožňuje zamerať sa na samotnú ponuku a reagovať na ňu. Kombinácia týchto faktorov robí náš portál výnimočný a inzerciu efektívnejšiu. Realitné kancelárie a po novom aj inzerenti ocenia rýchly predaj/prenájom, návštevníci na druhej strane z toho, že si prehľadne a jednoducho vybrali presne to, čo dlho hľadali. A keby náhodou aj nie, je tu ešte možnosť zadania dopytu. V priebehu krátkej doby sa podarilo vybudovať realitný portál, ktorý je orientovaný na návštevníka a nie na zadávateľa reklamy. Myslím si, že internetové stránky by mali v prvom rade slúžiť tomu, pre koho sú určené a nielen množstvu blikajúcej reklamy, ktorá viac ruší ako zaujme a tým úplne stráca na efektivite. Neznamená to, že sa portál reklame bráni, práve naopak, ale musí byť dávkovaná v zdravom množstve a nesmie rušiť, čo prináša vyššiu efektivitu a spokojnosť aj zadávateľovi. V oblasti reklamy máme prioritu, aby bol reklamný partner s kampaňou spokojný a aby čo najviac pocítil jej efekt. Neefektívna reklama sú predsa vyhodené peniaze. Realitný portál obsahuje takmer všetko, čo pri kúpe nehnuteľnosti človek potrebuje. Takpovediac pod jednou strechou sa nachádza pre každú lokalitu zoznam súdnych znalcov, právnikov, notárov, katastrálnych úradov, informácie o mestách, ale aj firmy zaoberajúce sa poistením a hypotékami. V tejto oblasti ešte síce hľadáme vhodných partnerov, ale nie všetko predsa ide zo dňa na deň. Prioritou týchto dní bolo umožniť bežným ľuďom pridať formou inzercie svoju realitnú ponuku, do budúcna ešte pripravujeme prekvapenie aj pre realitné kancelárie. Je samozrejmé, že veľa ľuďom predaj - prenájom nehnuteľnosti ponáhľa, resp. chcú spraviť pre predaj maximum. Realitné kancelárie majú pre tieto prípady možnosť využiť službu TOP, ktorá ponuku katapultuje na začiatok každého relevantného výsledku vyhľadávania a je farebne zvýraznená. V snahe ponúknuť rovnaké podmienky aj inzerentom, službu je možné za mierny poplatok využiť aj pri občianskej inzercii.