|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Reakcia ku krachu zľavového portálu shopcity.sk
Ich predchádzajúcu údajnú insolventnosť, ktorú ohlásili v júni tohto roku mal vyriešiť vstup nového investora, čo sme nepovažovali za dostatočný signál k tomu, aby sme s nimi ...
Zdieľať
Foto: www.odpadnes.sk
Bratislava 21. augusta (OTS) - Ich predchádzajúcu údajnú insolventnosť, ktorú ohlásili v júni tohto roku mal vyriešiť vstup nového investora, čo sme nepovažovali za dostatočný signál k tomu, aby sme s nimi začali rokovať o znovuzapojení do nášho systému vyhľadávača zliav. To, že iné s nami porovnateľne veľké agregátory zľavových portálov ich propagovali bolo ich riziko, ktoré sme neboli ochotní znášať. Našou filozofiou je prinášať zákazníkom kvalitné produkty od našich partnerov, ktorí sú ekonomicky zdatní a ich solventnosť pravidelne overujeme. Pravdepodobnosť toho, že portály, ktoré sú zapojené do systému www.odpadnes.sk padnú, sú minimálne, nakoľko ich ekonomickú zdatnosť kontrolujeme na pravidelnej báze. Na Slovensku je v súčasnosti okolo15 fungujúcich portálov a riziko, že tie neseriózne padnú samozrejme existuje. Trh sa konsoliduje a aj vzhľadom na krachy portálov, ktoré v tomto roku ukončili svoju činnosť (hyperzlava, shopcity), zákazníci sa presúvajú k veľkým, overeným, dôveryhodným portálom. Krachy menších portálov naštrbili dôveru ľudí a tí sa začali obracať smerom k overeným značkám, ktoré im poskytujú garancie. Vo všeobecnosti trh so zľavovými portálmi rastie. Nárast podielu veľkých portálov súvisí práve s konsolidáciou trhu, v rámci ktorej menšie portály postupne obratovo klesajú a veľké rastú. Ľudia viac dôverujú overeným značkám, ktoré im dávajú garancie. Reálne zostali na trhu dva veľké portály a asi päť menších, ktoré uverejňujú na pravidelnej báze ponuky.
Zľavových portálov na trhu je okolo 15, a len približne 5 uverejňuje ponuky na pravidelnej báze. Najväčšie portály sú zlavadna.sk a zlavomat.sk
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR