|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
08. augusta 2013
Rast tržieb Nestlé bol v 1. polroku pomalší, než sa očakávalo
Chladný začiatok leta a slabá ekonomika v Európe pribrzdili rast najväčšieho producenta potravín Nestlé, informovali agentúry DPA a Bloomberg.
Zdieľať
Vevey 8. augusta (TASR) - Chladný začiatok leta a slabá ekonomika v Európe pribrzdili rast najväčšieho producenta potravín Nestlé, informovali agentúry DPA a Bloomberg.
Tržby bez započítania akvizícií, predajov aktív a kolísania výmenných kurzov sa v prvých šiestich mesiacoch zvýšili o 4,1 % na 45,17 miliardy CHF (36,66 miliardy eur). Tempo rastu bolo pomalšie, než očakávali analytici, ktorí počítali so zvýšením tržieb o 4,5 %. Akcia Nestlé oslabila viac než o 2 %.
Koncern uviedol, že v tomto roku očakáva organický nárast tržieb približne o 5 %, čo je na spodnom konci dlhodobého cieľového ziskového rozpätia. Nestlé sa predovšetkým musí vyrovnávať s poklesom dopytu. Pomáha jej predovšetkým divízia potravín pre deti, ktorej tržby v rozvíjajúcich sa krajinách vzrástli viac než o 6 % a v USA dokonca dvojciferne.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR
Tržby bez započítania akvizícií, predajov aktív a kolísania výmenných kurzov sa v prvých šiestich mesiacoch zvýšili o 4,1 % na 45,17 miliardy CHF (36,66 miliardy eur). Tempo rastu bolo pomalšie, než očakávali analytici, ktorí počítali so zvýšením tržieb o 4,5 %. Akcia Nestlé oslabila viac než o 2 %.
Koncern uviedol, že v tomto roku očakáva organický nárast tržieb približne o 5 %, čo je na spodnom konci dlhodobého cieľového ziskového rozpätia. Nestlé sa predovšetkým musí vyrovnávať s poklesom dopytu. Pomáha jej predovšetkým divízia potravín pre deti, ktorej tržby v rozvíjajúcich sa krajinách vzrástli viac než o 6 % a v USA dokonca dvojciferne.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR