|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
23. mája 2014
Rádio Expres a Televízia Markíza dominujú na slovenskom mediálnom trhu
Najpočúvanejším rádiom na Slovensku aj naďalej ostáva Rádio Expres. Vyplýva to z najnovšieho prieskumu spoločnosti Median SK, ktorý zrealizovala v poslednom kvartáli roku 2013 a prvom kvartáli tohto ...
Zdieľať
Foto:
Bratislava 23. mája (TASR) - Najpočúvanejším rádiom na Slovensku aj naďalej ostáva Rádio Expres. Vyplýva to z najnovšieho prieskumu spoločnosti Median SK, ktorý zrealizovala v poslednom kvartáli roku 2013 a prvom kvartáli tohto roku na vzorke 4381 respondentov. Celkovo monitorovala 50 rozhlasových staníc. Devätnásť percent respondentov v ňom deklarovalo, že v predchádzajúci deň počúvali práve toto rádio.Na druhej priečke skončilo Rádio Slovensko so 17 percentami a tretie je Fun rádio s 12-percentným podielom. Štvrté miesto obsadili Jemné melódie (osem percent) a piata priečka patrí Rádiu Europa 2, ktoré počúvalo sedem percent respondentov. Šieste je Rádio Regina (šesť percent) a siedma priečka patrí Rádiu_FM (tri percentá). V parametri "počúval včera" predstavuje celková počúvanosť rádií 70 percent.
V parametri "počúval minulý týždeň" je celková počúvanosť rádií 92-percentná. Tu poradie rovnako otvára Rádio Expres (35 percent). Za ním skončilo Rádio Slovensko s 29 percentami a Fun rádio s 26 percentami. Na štvrtom mieste (19 percent) sú Jemné melódie a piatu priečku obsadilo Rádio Europa 2 (16 percent). Šieste miesto má Rádio Regina (13 percent) a siedme Rádio_FM (sedem percent).
Vo štvrtom kvartáli 2013 a prvom kvartáli 2014 dosiahlo z rozhlasových staníc na trhu najväčší podiel Rádio Expres (23 percent). Druhý najväčší malo Rádio Slovensko (19 percent) a na treťom mieste skončilo Fun rádio (14 percent). Štvrtý najväčší trhový podiel zaznamenali Rádio Európa 2 a Rádio Regina (osem percent). Nasledujú Jemné melódie (sedem percent) a Rádio Lumen (dve percentá). Ostatné rozhlasové stanice počúvalo v danom období spolu 18 percent respondentov.
Najsledovanejšou televíziou ostáva naďalej Markíza
Najsledovanejšou televíziou na Slovensku ostáva aj naďalej Markíza s 57-percentnou sledovanosťou. Nasleduje televízia JOJ (38 percent), za ktorou sa na tretej priečke umiestnila Jednotka (20 percent). Vyplýva to z najnovšieho prieskumu spoločnosti Median SK, ktorý zrealizovala na vzorke 4381 respondentov v poslednom kvartáli roku 2013 a prvom kvartáli tohto roku.
Štvrté miesto z pohľadu sledovanosti patrí televízii TA3 (osem percent), nasleduje TV Doma so siedmimi percentami. ČT1, Dvojka a TV Dajto zaznamenali štvorpercentnú sledovanosť. Prvú desiatku najsledovanejších televíznych staníc uzatvárajú NOVA a TV 2 rovnako s troma percentami.
Najväčší podiel na trhu si tak aj naďalej zachovala Markíza (41 percent), nasleduje JOJ (24 percent) a za ňou sa s desaťpercentným podielom umiestnila Jednotka. Na ďalšej priečke je TV Doma so štyrmi percentami a TA3 i TV Dajto s dvoma percentami. Slovenskú sedmičku uzatvára Dvojka (jedno percento). Podiel ostatných televíznych staníc predstavuje 17 percent.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR