|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
20. septembra 2018
Radíme: Sociálne poistenie riešte len v priamom kontakte s poisťovňou
Sociálna poisťovňa, archívna snímka.
Zdieľať
Sociálna poisťovňa, archívna snímka. Foto: TASR/Martin Baumann
Bratislava 20. septembra (TASR) - Občania by sa nemali nechať oklamať praktikami podvodníkov a svoje sociálne záležitosti by si mali riešiť vždy výlučne v priamom kontakte so Sociálnou poisťovňou (SP). Vyskytli sa totiž prípady podvodného konania nielen formou návštevy v bydlisku, ale aj formou e-mailov, listov, v ktorých podvodne žiadali občanov, aby napr. zaplatili dlh voči SP."Upozorňujeme občanov, že pracovníci poisťovne nikdy nenavštevujú poistencov v mieste ich bydliska s rôznymi ponukami na akékoľvek poistenie, sporenie alebo vyberanie peňazí. Občania by preto nikdy nemali reagovať na takéto ponuky a výzvy od neznámych osôb, ktoré ich navštívia v mieste bydliska, alebo ich oslovia na ulici a vydávajú sa za zamestnancov Sociálnej poisťovne," radí Peter Višváder, hovorca poisťovne.
Podľa neho Sociálna poisťovňa nenavštevuje ľudí doma, jej zamestnanec môže poistenca navštíviť iba v súvislosti s kontrolou liečebného režimu počas pracovnej neschopnosti.
Občania si môžu všetky záležitosti spoľahlivo vyriešiť či už návštevou pobočky poisťovne, alebo telefonicky či e-mailom v kontakte s Informačno-poradenským centrom Sociálnej poisťovne.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR