Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Z domova

24. marca 2009

Radičová pripravuje noviny, televízny spot, vynovené billboardy



Prelepovanie časti billboardov, televízny spot a samostatné noviny pripravuje volebný štáb Ivety Radičovej pred druhým kolom prezidentských volieb. Ako uviedla dnes pre agentúru SITA Radičová, noviny i ...



Zdieľať
BRATISLAVA 24. marca (WEBNOVINY) - Prelepovanie časti billboardov, televízny spot a samostatné noviny pripravuje volebný štáb Ivety Radičovej pred druhým kolom prezidentských volieb. Ako uviedla dnes pre agentúru SITA Radičová, noviny i prelepovanie by malo byť pripravené už v stredu. Noviny budú obsahovať informácie o programe. Televízny spot má obsahovo dopĺňať billboardy. Radičová plánuje opäť aj výjazdy do regiónov.


Vyhlásením výsledkov 1. kola voľby prezidenta SR Ústrednou volebnou komisiou v nedeľu 22. marca sa podľa zákona začala predvolebná kampaň k 2. kolu voľby hlavy štátu, ktoré bude 4. apríla. O priazeň vyše 4,3 milióna voličov v ňom budú súťažiť Ivan Gašparovič a Iveta Radičová. Kampaň sa končí 48 hodín pred konaním druhého kola voľby, vo štvrtok 2. apríla o 7:00.

Do druhého kola prezidentských volieb postúpil Ivan Gašparovič a Iveta Radičová. Gašparovič získal 876 061 hlasov, teda 46,70 percenta z platných hlasov zúčastnených voličov. Ivetu Radičovú podporilo 713 735 voličov, čiže 38,05 percenta. Vo voličských zoznamoch bolo zapísaných 4 339 331 oprávnených voličov, ktorí odovzdali 1 875 629 platných hlasov. Voličská účasť bola 43,63 percenta.

SITA

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Kto sa domáha práv, nie je nepriateľ štátu, tvrdí Radičová
<< predchádzajúci článok
Tuberkulóza je v strednej Ázii na vzostupe