|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
22. decembra 2010
Radical SR3 SL: okruhový špeciál na cesty
Automobilka Radical sa už od roku 1997 venuje výrobe okruhových špeciálov. Sú to autá, ktoré sú väčšinou využívané amatérskymi pretekármi ako prostriedok na odreagovanie ...
Zdieľať
Foto: Radical
BRATISLAVA 21. decembra (WEBNOVINY) - Automobilka Radical sa už od roku 1997 venuje výrobe okruhových špeciálov. Sú to autá, ktoré sú väčšinou využívané amatérskymi pretekármi ako prostriedok na odreagovanie počas víkendu. Organizujú sa aj amatérske značkové preteky. Na aute tejto značky som mal dokonca možnosť zviesť sa na Slovakiaringu. Písal som o tom v článku Jazdili sme na Slovakiaringu, kde je z jazdy aj videozáznam.
Na autosalóne v Birminghame, ktorý začína 13-teho januára, predstaví Radical svoj model SR3 SL prispôsobený na cestnú premávku. Stále však ide o veľmi extrémne športové auto. Poháňa ho nový Fordov motor EcoBoost, ktorý vďaka turbodúchadlu produkuje z objemu dva litre výkon 224 kW (300 k). Prostredníctvom šesťstupňovej sekvenčnej prevodovky ovládanej pádlami pod volantom poháňa zadné kolesá. Auto pritom váži iba 675 kg, čo znamená, že na silu jedného koňa pripadá hmotnsoť iba 2 kg. Takýto pomer poznáme skôr zo sveta motoriek.
Auto bude mať aj sofistikovaný elektronický manažment motora. Za príplatok bude k dispozícii aj „Race pack“, ktorý bude umožňovať nakalibrovať mapu motora na rôzne podmienky, ako napríklad na bežnú cestu, na mokrý asfalt, alebo na okruh.
Na autosalóne v Birminghame, ktorý začína 13-teho januára, predstaví Radical svoj model SR3 SL prispôsobený na cestnú premávku. Stále však ide o veľmi extrémne športové auto. Poháňa ho nový Fordov motor EcoBoost, ktorý vďaka turbodúchadlu produkuje z objemu dva litre výkon 224 kW (300 k). Prostredníctvom šesťstupňovej sekvenčnej prevodovky ovládanej pádlami pod volantom poháňa zadné kolesá. Auto pritom váži iba 675 kg, čo znamená, že na silu jedného koňa pripadá hmotnsoť iba 2 kg. Takýto pomer poznáme skôr zo sveta motoriek.
Auto bude mať aj sofistikovaný elektronický manažment motora. Za príplatok bude k dispozícii aj „Race pack“, ktorý bude umožňovať nakalibrovať mapu motora na rôzne podmienky, ako napríklad na bežnú cestu, na mokrý asfalt, alebo na okruh.