![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Utorok 4.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Kazimír
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
02. júna 2010
Rada pre reklamu schválila nový Etický kódex
Etický kódex Rady pre reklamu má nové znenie, dnes ho schválilo Valné zhromaždenie členov RPR. Združenie podporujúce etickú samoreguláciu v oblasti reklamy na Slovensku ...
Zdieľať

Schválenie nového Rokovacieho poriadku prinieslo zmeny súvisiace predovšetkým so zavedením inštitútu odvolacieho orgánu. Dotknutá osoba alebo sťažovateľ má podľa článku 11 novelizovaného rokovacieho poriadku Arbitrážnej komisie možnosť podať žiadosť o preskúmanie nálezu. Nález komisie preskúma dozorný výbor, ktorému sa na základe schválenia nového rokovacieho poriadku rozšírili kompetencie.
Zmeny v etickom kódexe sa odrazili predovšetkým v novej prepracovanej štruktúre dokumentu, rozšírených a jasných definíciách pojmov a v doplnení niektorých článkov. Zmeny sa týkajú článkov 24 Životné prostredie, 25 Spoločné princípy reklamy na produkty s reklamnými obmedzeniami alebo zákazom, článku 59 Reklama šírená elektronickou poštou a iných. Novelizovaný kódex zohľadňuje požiadavky členov RPR, členov Arbitrážnej komisie, európskych orgánov etickej samoregulácie reklamy ako aj aktuálne trendy v oblasti reklamy a marketingovej komunikácie.
Informovala Eva Rajčáková z Rady pre reklamu.
SITA