|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
15. júna 2007
Rada pre reklamu prijala nového člena
Rada pre reklamu prijala nového člena - spoločnosť Škoda Auto Slovensko. Ako ďalej agentúru SITA informovala Daniela Nováčková zo sekretariátu Rady pre reklamu (RPR), spoločnosť sa vstupom do rady ...
Zdieľať
BRATISLAVA 15. júna (WEBNOVINY) - Rada pre reklamu prijala nového člena - spoločnosť Škoda Auto Slovensko. Ako ďalej agentúru SITA informovala Daniela Nováčková zo sekretariátu Rady pre reklamu (RPR), spoločnosť sa vstupom do rady zaviazala, že prispeje k tvorbe, dodržiavaniu a šíreniu dobrého mena reklamy a etických zásad reklamnej praxe platných na Slovensku. Podľa jej konateľa Mateja Bugára, chcú vstupom do rady prispieť k ďalšiemu skvalitňovaniu úrovne slovenskej reklamy.
Rada pre reklamu je orgánom etickej samoregulácie reklamy. Za porušenie pravidiel reklamy teda nemôže ukladať pokuty, len na ne upozorňuje. Svoje zistenia zverejňuje na internetovej adrese http://www.rpr.sk a prostredníctvom médií. Súlad reklám s etickým kódexom posudzuje nezávislý externý 11-členný orgán rady - Arbitrážna komisia. Komisia sa zaoberá sťažnosťami verejnosti, fyzických aj právnických osôb, asociácií či štátnych orgánov na porušenie etických zásad reklamy. Hlavným cieľom rady je zabezpečovať a presadzovať, aby sa na Slovensku šírila čestná, slušná, decentná, legálna a pravdivá reklama. Združuje subjekty, ktoré sa podieľajú na marketingovej komunikácii - asociácie zadávateľov reklamy, reklamné agentúry, média a aj firmy, ktoré využívajú reklamu na svoju propagáciu. Členovia rady sa zaviazali dodržiavať Etický kódex - Etické pravidlá reklamnej praxe platné na území SR a udržiavať dobré meno reklamy. Viac informácií o pôsobnosti rady možno nájsť na jej internetovej adrese.
SITA