Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Ekonomika

30. augusta 2012

Racio dosiahlo rekordný rast predaja doma i v zahraničí



Český výrobca zdravej výživy Racio dosiahol v prvom polroku 2012 nárast tržieb o 18 %. Rast pritom zaznamenal vo všetkých obchodných regiónoch - v Česku o 11 %, na Slovensku o 23 % a na zahraničných ...



Zdieľať
bez nazvu BRATISLAVA 30. augusta (WBN/PR) - Český výrobca zdravej výživy Racio dosiahol v prvom polroku 2012 nárast tržieb o 18 %. Rast pritom zaznamenal vo všetkých obchodných regiónoch - v Česku o 11 %, na Slovensku o 23 % a na zahraničných trhoch dokonca o 27 %. V minulom roku Racio dosiahlo tržby z predaja vo výške 11,5 mil. eur, čo bolo o 10 % viac ako v predchádzajúcom roku. Spoločnosť je už niekoľko rokov na českom trhu jednotkou v oblasti výroby pufovaných a extrudovaných cereálnych výrobkov. Silné postavenie má však aj na Slovensku.


„V súčasnosti sme vo svojom segmente v prvej trojke výrobcov v rámci Európy, avšak netajíme sa ambíciou byť jednotkou,“ hovorí Oldřich Darmovzal, konateľ a spolumajiteľ Racia. Najväčší nárast zaznamenali produktové rady Free Style, kukuričné Cornies a výrobky Knäckebrot. „Máme pripravené nové zaujímavé výrobky pre našich stálych zákazníkov, radi ich však ponúkneme aj novým, ktorí rozšíria rodinu našich spotrebiteľov,“ doplňuje Oldřich Darmovzal.

Okrem toho, že podnik neustále rozširuje sortiment výrobkov u existujúcich zákazníkov, v uplynulom roku získal aj nových významných zákazníkov - sieť nemeckých drogérií Rossmann, distribútora spotrebiteľských značiek v oblasti maloobchodného a potravinárskeho priemyslu v Juhoafrickej republike - Patleys a sieť obchodov ASDA, ktorá patrí najväčšiemu maloobchodnému reťazcu, spoločnosti Walmart. U všetkých vyrába produkty pod ich privátnymi značkami.

A aké sú ďalšie plány a ciele Racia v blízkej budúcnosti? „V oblasti exportu sú naše úlohy jasné – chceme ďalej rásť na ruskom trhu a získavať nových zákazníkov nielen v Európe. Budeme sa rovnako sústrediť aj na obchodné reťazce a distribútorov,“ uzatvára Oldřich Darmovzal.

Břeclavský výrobca má vo svojom sortimente viac ako 80 druhov výrobkov. Pod privátnymi značkami obchodných reťazcov a exportných zákazníkov vyrába spolu okolo 300 druhov výrobkov. Produkty Racio sú v dnešnej dobe vyvážané aj do väčšiny krajín Európy, USA, Kanady, Izraela a najnovšie spoločnosť zahájila vývoz aj do Ruska.

   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Ekvádor bieloruského protivládneho blogéra domov nepošle
<< predchádzajúci článok
Turecko chce bezletové zóny v Sýrii, Francúzi ich podporia