|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
QUDAL: Privátne značky Lidl získali 25 prvenstiev
Spotrebitelia rozhodli, že 25 kategórií výrobkov predávaných spoločnosťou Lidl Slovenská republika pod privátnymi značkami získalo medailu kvality v prieskume Qudal Private Label 2016/2017 BRATISLAVA 25. augusta ...
Zdieľať
Spotrebitelia rozhodli, že 25 kategórií výrobkov predávaných spoločnosťou Lidl Slovenská republika pod privátnymi značkami získalo medailu kvality v prieskume Qudal Private Label 2016/2017
BRATISLAVA 25. augusta (WBN/PR) – Výrobky predávané spoločnosťou Lidl Slovenská republika pod privátnymi značkami považujú slovenskí spotrebitelia za najkvalitnejšie na domácom trhu. V historicky prvom prieskume verejnej mienky QUDAL – QUality meDAL – Private Label získal sortiment Lidl až 25 prvenstiev. V prieskume bolo hodnotených 51 kategórií.
Prieskum verejnej mienky QUDAL Private Label 2016/2017 realizovala v júli 2016 medzinárodná organizácia ICERTIAS zo Švajčiarska. Prieskum sa konal na reprezentatívnej vzorke 1200 Slovákov. Lidl v minulosti získal už dve ocenenie QUDAL – v predošlých dvoch ročníkoch prieskumu uspel v kategórií "Medzinárodné maloobchodné reťazce". "V čoraz náročnejšom maloobchodnom prostredí spotrebitelia opätovne označili Lidl za spoločnosť, na ktorú sa môžu spoľahnúť pokiaľ hľadajú najvyššiu kvalitu," konštatuje sa v komuniké ICERTIAS. Organizácia meria skúsenosti a spokojnosť občanov s kvalitou ponúkaných produktov a služieb. Prieskum sa uskutočnil metódou CAWI, jeho respondentmi boli občania Slovenska nad 15 rokov. QUDAL nemeria podiel na trhu a ani silu značky, ale výhradne iba skúsenosť, spokojnosť s kvalitou služby a ponuku trhu tak, ako ich vnímajú opýtaní.
Lidl, ktorý je trojnásobným víťazom Ceny verejnosti v rámci súťaže Obchodník roka, získal pre obdobie rokov 2015 a 2016 taktiež sedem medailí Best Buy. Toto ocenenie sa udeľuje na základe výsledkov nezávislého prieskumu verejnej mienky a zohľadňuje najlepší pomer kvality a ceny. "Vysvedčenie nám každý deň vystavujú naši zákazníci, ich priazeň a dôvera je pre nás najlepším ocenením. Úspech v podobe zisku QUDAL či Best Buy považujeme za potvrdenie toho, že sme sa rozhodli pre správnu cestu. Náš koncept je postavený na privátnych značkách, vďaka ktorým dokážeme ponúkať výrobky vysokej kvality za priaznivé ceny," uviedol Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl Slovenská republika.
Otázky v prieskumoch QUDAL i Best Buy sú otvorené. Respondenti si teda nevyberajú z predvolených odpovedí, ale na otázky odpovedajú výlučne na základe vlastnej spotrebiteľskej skúsenosti. Zlatú medailu QUDAL s maximálnym počtom piatich hviezdičiek získavajú iba tie produkty a služby, ktoré zákazníci označili za najkvalitnejšie v danej kategórií.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.
BRATISLAVA 25. augusta (WBN/PR) – Výrobky predávané spoločnosťou Lidl Slovenská republika pod privátnymi značkami považujú slovenskí spotrebitelia za najkvalitnejšie na domácom trhu. V historicky prvom prieskume verejnej mienky QUDAL – QUality meDAL – Private Label získal sortiment Lidl až 25 prvenstiev. V prieskume bolo hodnotených 51 kategórií.
Prieskum verejnej mienky QUDAL Private Label 2016/2017 realizovala v júli 2016 medzinárodná organizácia ICERTIAS zo Švajčiarska. Prieskum sa konal na reprezentatívnej vzorke 1200 Slovákov. Lidl v minulosti získal už dve ocenenie QUDAL – v predošlých dvoch ročníkoch prieskumu uspel v kategórií "Medzinárodné maloobchodné reťazce". "V čoraz náročnejšom maloobchodnom prostredí spotrebitelia opätovne označili Lidl za spoločnosť, na ktorú sa môžu spoľahnúť pokiaľ hľadajú najvyššiu kvalitu," konštatuje sa v komuniké ICERTIAS. Organizácia meria skúsenosti a spokojnosť občanov s kvalitou ponúkaných produktov a služieb. Prieskum sa uskutočnil metódou CAWI, jeho respondentmi boli občania Slovenska nad 15 rokov. QUDAL nemeria podiel na trhu a ani silu značky, ale výhradne iba skúsenosť, spokojnosť s kvalitou služby a ponuku trhu tak, ako ich vnímajú opýtaní.
Lidl, ktorý je trojnásobným víťazom Ceny verejnosti v rámci súťaže Obchodník roka, získal pre obdobie rokov 2015 a 2016 taktiež sedem medailí Best Buy. Toto ocenenie sa udeľuje na základe výsledkov nezávislého prieskumu verejnej mienky a zohľadňuje najlepší pomer kvality a ceny. "Vysvedčenie nám každý deň vystavujú naši zákazníci, ich priazeň a dôvera je pre nás najlepším ocenením. Úspech v podobe zisku QUDAL či Best Buy považujeme za potvrdenie toho, že sme sa rozhodli pre správnu cestu. Náš koncept je postavený na privátnych značkách, vďaka ktorým dokážeme ponúkať výrobky vysokej kvality za priaznivé ceny," uviedol Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl Slovenská republika.
Otázky v prieskumoch QUDAL i Best Buy sú otvorené. Respondenti si teda nevyberajú z predvolených odpovedí, ale na otázky odpovedajú výlučne na základe vlastnej spotrebiteľskej skúsenosti. Zlatú medailu QUDAL s maximálnym počtom piatich hviezdičiek získavajú iba tie produkty a služby, ktoré zákazníci označili za najkvalitnejšie v danej kategórií.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.