![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Nedeľa 23.2.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Roman, Romana
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Pygmalios vzbudil záujem na najväčšej retailovej výstave
Spoločnosť Pygmalios sa v spolupráci so svojim švajčiarskym partnerom zúčastnila najväčšej retailovej konferencie vo Veľkej Británii, výstavy RetailEXPO 2019 v Londýne. ...
Zdieľať

“Bola to naša prvá skúsenosť s prezentovaním sa na anglickom trhu a musíme priznať, že výstava prekonala naše očakávania. Absolvovali sme stretnutia s veľkými anglickými retailovými hráčmi ako Asda, Lidl a iné.” udáva spoluzakladateľ spoločnosti Igor Pavelek.
Spoločnosť na konferencii prezentovala riešenie Pygmalios Analytics a testovala záujem o nové pripravované novinky v podobe automatizácie procesu plánovania zmien či schopnosti predpovedať vznik radov v obchode predtým, než vzniknú. Za pomoci najmodernejších senzorov a umelej inteligencie bude vedieť obchodník v reálnom čase analyzovať, no najmä predpovedať, kedy sa to stane. “Pre retailera je jednoduché uchopiť výhody automatizácie. Vďaka nej šetríte čas a peniaze, prípadne optimalizujete zaužívaný proces. Automatizáciou konkrétnej aktivity môžete ušetriť 8-16 hodín času jedného manažéra prevádzky mesačne. Tento čas môže následne venovať činnosti s vyššou pridanou hodnotou či školeniu,” vysvetľuje jeden zo spoluzakladateľov, Michal Tomčík.

Londýnska konferencia RetailEXPO, pôvodne RBTE tento rok narástla a priniesla viacero noviniek v oblasti “Tech”, “Design” a “Digital Signage”. Na konferencii prednášali veľké európske reťazce o svojich skúsenostiach s inováciami rôzneho druhu. Väčšina prezentujúcich sa zhodla na tom, že retail vo Veľkej Británii prechádza zásadnou zmenou, a že je potrebné oveľa pružnejšie reagovať na meniace sa požiadavky zákazníkov. Väčšina retailerov sa snaží približovať sa inovatívnemu spôsobu nakupovania svojich zákazníkov, ktorí dnes kladú väčší dôraz na zážitok, technológie a nadštandartné služby.
“Sme radi, že aj v Londýne vnímajú Pygmalios ako jedného z lídrov na trhu v oblasti in-store analytík. Veríme, že aj na základe našej prezentácie na konferencii a zaujímavých stretnutí s veľkými retailovými hráčmi začneme čoskoro operovať aj na anglickom trhu,” uzatvára tretí zo spoluzakladateľov a účastníkov výstavy, Milan Novota.
Pygmalios, s.r.o je technologická firma, ktorá sa zaoberá analýzou zákazníckeho správania v retaile v reálnom čase. Pomáha zvyšovať kvalitu nákupného zážitku zákazníka a zároveň odhaľovať skryté obchodné príležitostí na strane obchodníka.
Na základe zberu dát zo senzorov v obchode poskytuje nielen hĺbkový pohľad o tom, čo sa deje v kamenných prevádzkach, ale ponúka aj pomocnú ruku pri zlepšovaní obchodných a prevádzkových procesov. Riešenie Pygmalios Analytics bolo ocenené titulom Podnikateľský nápad roka 2014.
Pygmalios
Pygmalios FMCG
Na základe zberu dát zo senzorov v obchode poskytuje nielen hĺbkový pohľad o tom, čo sa deje v kamenných prevádzkach, ale ponúka aj pomocnú ruku pri zlepšovaní obchodných a prevádzkových procesov. Riešenie Pygmalios Analytics bolo ocenené titulom Podnikateľský nápad roka 2014.
Pygmalios
Pygmalios FMCG
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR