|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Pygmalios na unikátnom festivale inovácií Foto: Pygmalios
Bratislava 12. apríla (OTS) - RETAIL INNOVATIONS conference (RIC) je úplne nová platforma, ktorá má ambíciu spájať inovatívnych lídrov v sektore retailu. Michal dokázal, že medzi retailových lídrov patria a ich inovatívne in-store analytiky majú reálnu biznis hodnotu.Inovácie: moderné slovíčko, buzzword, populárna fráza, ktorá predáva čokoľvek? Kde je ich reálny prínos pre biznis? Praktické využitie inovatívnych in-store analytických nástrojov v retaile počas dopoludnia konferencie RIC predstavoval Michal Tomčík, spoluzakladateľ Pygmalios, s.r.o., start-upu, ktorý je živým príkladom toho, že inovátormi v tomto sektore nie sú len globálne giganty, ale často práve malé invenčné firmy.
Retailer má transakčné dáta. Má aj dáta z vernostného programu. Možno má aj dáta z prieskumu trhu. Ale dokáže vďaka nim zefektívniť prevádzku, zmenšiť rady pred pokladnicami a plánovať zamestnancom smeny? Iný retailer má intuíciu a mnohoročné skúsenosti, vycvičený cit pre sezónne aj denné špičky. Ale stačí to na skutočné poznanie cesty zákazníkov a na vyššiu konverziu okoloidúcich na nakupujúcich?
Vypredaný retailový festival sledoval Michalove konkrétne príklady z praxe. Transakčné dáta dnes už v tuhom konkurenčnom boji nestačia a opísal, že napríklad jedna z veľkých sietí drogérií je pripravená monetizovať 20-30 % informácií, ktoré dnes získava vďaka in-store analytike Pygmalios.
Pygmalios dnes ponúka takmer komplexnú analýzu správania zákazníkov. „Najnovším prírastkom do rodiny nástrojov je analýza pohlavia, veku a emócií v reálnom čase prostredníctvom inteligentného snímača obrazu. Spolu s analýzou pohybu, monitoringom radov pred pokladnicami, monitoringom návštevnosti, zaľudnenosti a ďalšími metrikami dokážeme v kombinácii s predajnými dátami poskytnúť retailerovi ucelený obraz o tom, čo sa deje v jeho prevádzkach,“ tvrdí Michal Tomčík.
Využite vlnu inovácií už dnes a nebojte sa inovovať. Budúcnosť kamenného retailu je v digitalizácii. Príďte sa o tom presvedčiť osobne do digitálneho showroomu Pygmalios na Trenčianskej 53.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR