PUMA® začala na gala prezentácii v Zürichu odpočítavať čas do začiatku majstrovstiev Európy 2008
Ako sponzor piatich reprezentačných tímov na nadchádzajúcich majstrovstvách Európy, ktoré sa konajú v júni, predstavila spoločnosť PUMA® nové dresy pre domáce zápasy. Ide o dres majstrov sveta z ...
BRATISLAVA 8. februára (WN/PR) - Ako sponzor piatich reprezentačných tímov na nadchádzajúcich majstrovstvách Európy, ktoré sa konajú v júni, predstavila spoločnosť PUMA® nové dresy pre domáce zápasy. Ide o dres majstrov sveta z Talianska, dres futbalovej reprezentácie Českej republiky, dres Poľska a dres usporiadateľských krajín – Rakúska & Švajčiarska. Prezentácia dresov sa odohrala v slávnej de Pury & Luxembourg Gallery za účasti celého radu celebrít.
„Zatiaľ čo sa stále radujeme z obrovského úspechu značky PUMA® na Africkom pohári národov, začíname už odpočítavať čas do zahájenia EURA 2008, nášho ďalšieho významného turnaja,“ uviedol predseda predstavenstva a generálny riaditeľ spoločnosti PUMA® Jochen Zeitz. „Majstrovstvá Európy budú ďalšou veľkou udalosťou v tomto dôležitom športovom roku a spoločnosť PUMA® je hrdá, že v jej dresoch bude na majstrovstvách hrať silná pätica tímov. To pochopiteľne posilňuje postavenie značky PUMA® ako jednej z troch najlepších futbalových značiek sveta.“
Predstavenie domácich národných dresov – Johan Djourou so švajčiarskym dresom, Zbigniew Boniek predstavuje poľský dres, Ivo Viktor s dresom českej reprezentácie a Michael Hatz s dresom Rakúska (zľava).
Gala večer uvádzala televízna moderátorka Simona Ventura z Talianska a herečka Franka Potente z Nemecka. Medzi účastníkmi nechýbal taliansky reprezentačný tím, prezident FIGC a zástupcovia štyroch ďalších reprezentačných tímov sponzorovaných spoločnosťou PUMA® z Rakúska, Českej republiky, Poľska a Švajčiarska. Všetky tieto tímy budú hrať tento rok v lete na EURO 2008. Gala večer fotografoval svetoznámy fotograf Hubertus von Hohenlohe.
„Zahajujeme významný rok vo futbale aj v športe vôbec,“ uviedol generálny riaditeľ spoločnosti PUMA® Jochen Zeitz. „Majstrovstvá Európy budú patriť medzi najvýznamnejšie udalosti roka a PUMA® je hrdá na to, že v jej dresoch budú hrať majstri sveta z Talianska, talentované tímy z Poľska a Českej republiky a tímy usporiadateľských krajín Rakúska a Švajčiarska.“
Prezentácia dresov v Zürichu sa konala v rovnakom čase ako priateľské stretnutie Talianska proti Portugalsku 6. februára na zürišskom štadióne Letzigrund, jednom zo štadiónov určených pre EURO 2008. Spolu s dresom prezentovala PUMA® aj svoju nedávno uvedenú reklamnú kampaň „Until Then“ a novú produktovú kolekciu v1.08. Ľahký dres v1.08, v ktorom hrá Taliansko, Česká republika, Poľsko, Švajčiarsko a Rakúsko, je vyrobený z dvoch vrstiev spojených k sebe bez použitia stehov. Dres pomáha hráčom fyzicky aj psychologicky: hráči vyzerajú lepšie a vďaka tomu sa aj lepšie cítia.
Vnútorná vrstva zo sieťoviny je jemne dierkovaná a hydrofilná – pohlcuje vodu a odsáva pot z tela hráča. Vnútorná vrstva má väčšie vetracie otvory a je hydrofóbna – odpudzuje vodu, udržuje pocit sucha a zabraňuje lepeniu obidvoch vrstiev na seba. Jedinečná technológia zvarovaných spojov vyžaduje menej materiálu, takže celková hmotnosť trička je len 145 gramov (veľkosť M). Tričko zlepšuje aerodynamické vlastnosti, je ľahké a maximálne zvyšuje sebadôveru hráča.
Nový medzinárodný funkčný koncept v1.08 je možné zakúpiť v športových predajniach po celom svete a repliky talianskych dresov sa dajú zakúpiť v predajniach PUMA® Stores na celom svete.
PUMA® je globálna športová značka, ktorá úspešne spája šport, životný štýl a módu. Jedinečná perspektíva spoločnosti Puma, spolu s využitím technických inovácií a revolučného dizajnu, vedie k nečakaným výsledkom vývoja štýlovej športovej obuvi, oblečenia a doplnkov. Spoločnosť PUMA založili v roku 1948 v nemeckom Herzogenaurachu a dodáva svoje výrobky do viac ako 80 krajín sveta.
Ďalšie informácie nájdete na www.puma.com a www.pumafootball.com.