|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 19.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Judita
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
30. októbra 2012
Prvý sneh lámal rekordy, zima sa ale začala už v septembri
Na Slovensko dorazila predčasne zima a spôsobila riadnu paniku. Zimné pneumatiky išli doslova na dračku. Len najširší slovenský e-shop, InterStore.sk, zaznamenal za jediný deň (pondelok) viac ako 1000 ...
Zdieľať
BRATISLAVA 30. októbra (WBN/PR) - Na Slovensko dorazila predčasne zima a spôsobila riadnu paniku. Zimné pneumatiky išli doslova na dračku. Len najširší slovenský e-shop, InterStore.sk, zaznamenal za jediný deň (pondelok) viac ako 1000 (!) objednaných kusov zimných gúm, rekordy lámalo aj vyhľadávanie na cenovom porovnávači, portáli Pricemania.sk. Zimné pneumatiky bola absolútne najprezeranejšia kategória počas včerajšieho dňa a zanechala za sebou favoritov ako tablety, mobily a parfumy. V porovnaní s 29.9. 2012 sa prezeranosť kategórie zimných pneumatík zvýšila o 619 %.
Slováci si však ich ceny porovnávajú už dlhšie a omnoho intenzívnejšie než minulý rok. „Na zimnú sezónu sa používatelia internetu pripravovali a prezeranosť stúpla až o 30 % v porovnaní s minulým rokom. Dôvodov môže byť niekoľko,“ tvrdí Michal Král, CEO portálu Pricemania.sk. „Jedným z nich je zvyšovanie povedomia o nákupoch cez internet a komunikácia jednotlivých e-shopov na webe. Zároveň je to aj zvyšovanie zodpovednosti slovenských vodičov,“ zamýšľa sa Král.
Pneumatiky však neboli len vyhľadávané, ale aj kupované. „Už začiatkom septembra počas 30-stupňových horúčav sa predávalo viac zimných gúm ako letných. Príčin je viac. Posledné sezóny bol akútny nedostatok zimných pneumatík a rástli tiež ich ceny, preto zrejme chceli slovenskí motoristi predísť nepríjemnému prekvapeniu. Veľkú rolu určite zohrala aj registračná daň na nové vozidlá zavedená od októbra /nové autá sú dodávané na letnom obutí/ a rekordné predaje automobilov pred jej uvedením do platnosti,“ vysvetľuje Tomáš Prutzer, obchodný riaditeľ e-shopu InterStore.sk, ktorý len v októbri expedoval viac ako 7400 zimných pneumatík k zákazníkom.
Vplyv registračnej dane vyplýva aj zo štatistík najpopulárnejších modelov. Medzi najprezeranejšie a najpredávanejšie sa zaraďujú práve zimné pneumatiky 195/65 R15 91, ktoré sú vhodné pre vozidlá strednej triedy a nižšej strednej triedy postihnuté registračnou daňou (Škoda Octavia, VW Golf, Passat, Kia Cee´d, Citroen C3, Peugeot 308, Ford Focus, Hyundai i30).
Slováci veria overeným značkám – najväčšej obľube medzi zimnými pneumatikami sa tešia Michelin, Continental, z lacnejších Matador, či Kleber.
Ceny zimných pneumatík v porovnaní s uplynulým rokom mierne klesli. Pri porovnaní TOP 10 najpredávanejších modelov na Pricemania.sk ich možno dnes kúpiť lacnejšie v priemere o necelých desať percent.
Vývoj prezeranosti pneumatík na Pricemania.sk
Porovnanie návštevnosti v kategórií zimné pneumatiky, modrá – 1. – 26.10.2011, oranžová 1. – 26.10.2012
Ktoré pneumatiky kraľujú slovenského internetu?
Umiestnenie Prezeranosť (Pricemania.sk) Nákupy (Interstore.sk) 1. Michelin ALPIN A4 195/65 R15 91 T Michelin ALPIN A4 195/65 R15 91T 2. Barum Polaris 3 185/60 R 14 82 T Kleber KRISALP HP2 195/65 R15 91T3.Continental ContiWinterContact TS850 195/65 R15 91TContinental Conti WinterContact TS850 195/65 R15 91T4.Matador MP59 195/65 91TMatador MP52 175/65 R14 82T5.BFGoodrich G Force Winter 195/65 R15 91TBFGoodrich G Force Winter 195/65 R15 91T
(Rebríček je zostavený na základe údajov prezeranosti z portálu Pricemania.sk a zrealizovaných nákupov z e-shopu Interstore.sk, počas obdobia 1.9. – 29.10. 2012)
O InterStore.sk
www.InterStore.sk je najširší slovenský e-shop ponúkajúci viac ako milión položiek v až sedemnástich produktových kategóriách (IT produkty, elektronika, auto-moto, oblečenie, knihy, domáce potreby, ale aj zájazdy, letenky, či potrava pre domáce zvieratá) ponúka nízke ceny, pohodlie bezpečného nákupu priamo z domu/práce, kvalitný zákaznícky servis (hotline, online poradenstvo), jednoduché platby, nákup na splátky a rýchlu dodávku tovaru. Samozrejmosťou je štandardná dvojročná záruka na tovar a možnosť vrátiť nepoškodený a nepoužívaný tovar bez udania dôvodu do 7 dní.
InterStore.sk je súčasťou medzinárodnej siete e-shopov InterStore Group pôsobiacej v ČR (Inter-Store.cz), Maďarsku (InterStore.hu) a na Slovensku (InterStore.sk, TicketStore.sk), InterStore Group medziročne zaznamenáva viac ako 100-percentné nárasty tržieb až na súčasných 15 miliónov eur. Alexander Gramblička, zakladateľ a generálny riaditeľ, je držiteľom prestížneho ocenenia Ernst&Young Začínajúci Podnikateľ roka 2010. InterStore Group je country finalistom European Business Awards 2011.
O Pricemania.sk
www.pricemania.sk je špecializovaný nákupný portál, ktorý spotrebiteľom poskytuje možnosť porovnania cien a kvality internetových obchodov. V súčasnosti databáza obsahuje viac ako 1 mil. produktov z ponuky viac ako 3 000 internetových obchodov. Okrem porovnania cien majú spotrebitelia možnosť porovnať si viaceré produkty naraz, poradiť sa pred nákupom s inými užívateľmi, nechať si sledovať cenu vybraných produktov a taktiež posielať dopyty jednotlivým obchodom. Návštevnosť portálu je v súčasnosti takmer 300 000 užívateľov mesačne, čím sa podľa AIM aktuálne radí medzi TOP 30 najnavštevovanejších portálov na Slovensku.
Slováci si však ich ceny porovnávajú už dlhšie a omnoho intenzívnejšie než minulý rok. „Na zimnú sezónu sa používatelia internetu pripravovali a prezeranosť stúpla až o 30 % v porovnaní s minulým rokom. Dôvodov môže byť niekoľko,“ tvrdí Michal Král, CEO portálu Pricemania.sk. „Jedným z nich je zvyšovanie povedomia o nákupoch cez internet a komunikácia jednotlivých e-shopov na webe. Zároveň je to aj zvyšovanie zodpovednosti slovenských vodičov,“ zamýšľa sa Král.
Pneumatiky však neboli len vyhľadávané, ale aj kupované. „Už začiatkom septembra počas 30-stupňových horúčav sa predávalo viac zimných gúm ako letných. Príčin je viac. Posledné sezóny bol akútny nedostatok zimných pneumatík a rástli tiež ich ceny, preto zrejme chceli slovenskí motoristi predísť nepríjemnému prekvapeniu. Veľkú rolu určite zohrala aj registračná daň na nové vozidlá zavedená od októbra /nové autá sú dodávané na letnom obutí/ a rekordné predaje automobilov pred jej uvedením do platnosti,“ vysvetľuje Tomáš Prutzer, obchodný riaditeľ e-shopu InterStore.sk, ktorý len v októbri expedoval viac ako 7400 zimných pneumatík k zákazníkom.
Vplyv registračnej dane vyplýva aj zo štatistík najpopulárnejších modelov. Medzi najprezeranejšie a najpredávanejšie sa zaraďujú práve zimné pneumatiky 195/65 R15 91, ktoré sú vhodné pre vozidlá strednej triedy a nižšej strednej triedy postihnuté registračnou daňou (Škoda Octavia, VW Golf, Passat, Kia Cee´d, Citroen C3, Peugeot 308, Ford Focus, Hyundai i30).
Slováci veria overeným značkám – najväčšej obľube medzi zimnými pneumatikami sa tešia Michelin, Continental, z lacnejších Matador, či Kleber.
Ceny zimných pneumatík v porovnaní s uplynulým rokom mierne klesli. Pri porovnaní TOP 10 najpredávanejších modelov na Pricemania.sk ich možno dnes kúpiť lacnejšie v priemere o necelých desať percent.
Vývoj prezeranosti pneumatík na Pricemania.sk
Porovnanie návštevnosti v kategórií zimné pneumatiky, modrá – 1. – 26.10.2011, oranžová 1. – 26.10.2012
Ktoré pneumatiky kraľujú slovenského internetu?
Umiestnenie Prezeranosť (Pricemania.sk) Nákupy (Interstore.sk) 1. Michelin ALPIN A4 195/65 R15 91 T Michelin ALPIN A4 195/65 R15 91T 2. Barum Polaris 3 185/60 R 14 82 T Kleber KRISALP HP2 195/65 R15 91T3.Continental ContiWinterContact TS850 195/65 R15 91TContinental Conti WinterContact TS850 195/65 R15 91T4.Matador MP59 195/65 91TMatador MP52 175/65 R14 82T5.BFGoodrich G Force Winter 195/65 R15 91TBFGoodrich G Force Winter 195/65 R15 91T
(Rebríček je zostavený na základe údajov prezeranosti z portálu Pricemania.sk a zrealizovaných nákupov z e-shopu Interstore.sk, počas obdobia 1.9. – 29.10. 2012)
O InterStore.sk
www.InterStore.sk je najširší slovenský e-shop ponúkajúci viac ako milión položiek v až sedemnástich produktových kategóriách (IT produkty, elektronika, auto-moto, oblečenie, knihy, domáce potreby, ale aj zájazdy, letenky, či potrava pre domáce zvieratá) ponúka nízke ceny, pohodlie bezpečného nákupu priamo z domu/práce, kvalitný zákaznícky servis (hotline, online poradenstvo), jednoduché platby, nákup na splátky a rýchlu dodávku tovaru. Samozrejmosťou je štandardná dvojročná záruka na tovar a možnosť vrátiť nepoškodený a nepoužívaný tovar bez udania dôvodu do 7 dní.
InterStore.sk je súčasťou medzinárodnej siete e-shopov InterStore Group pôsobiacej v ČR (Inter-Store.cz), Maďarsku (InterStore.hu) a na Slovensku (InterStore.sk, TicketStore.sk), InterStore Group medziročne zaznamenáva viac ako 100-percentné nárasty tržieb až na súčasných 15 miliónov eur. Alexander Gramblička, zakladateľ a generálny riaditeľ, je držiteľom prestížneho ocenenia Ernst&Young Začínajúci Podnikateľ roka 2010. InterStore Group je country finalistom European Business Awards 2011.
O Pricemania.sk
www.pricemania.sk je špecializovaný nákupný portál, ktorý spotrebiteľom poskytuje možnosť porovnania cien a kvality internetových obchodov. V súčasnosti databáza obsahuje viac ako 1 mil. produktov z ponuky viac ako 3 000 internetových obchodov. Okrem porovnania cien majú spotrebitelia možnosť porovnať si viaceré produkty naraz, poradiť sa pred nákupom s inými užívateľmi, nechať si sledovať cenu vybraných produktov a taktiež posielať dopyty jednotlivým obchodom. Návštevnosť portálu je v súčasnosti takmer 300 000 užívateľov mesačne, čím sa podľa AIM aktuálne radí medzi TOP 30 najnavštevovanejších portálov na Slovensku.