|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
14. októbra 2010
Prvý obchod v komplexe Bory otvoria koncom októbra
Prvý obchod v polyfunkčnom centre Bory, ktoré má vyrásť za bratislavským Lamačom, otvoria na konci októbra. Pre agentúru SITA to uviedla Lea Krčmáriková z PR oddelenia ...
Zdieľať
Foto: vystavba.info
BRATISLAVA 14. októbra (WEBNOVINY) - Prvý obchod v polyfunkčnom centre Bory, ktoré má vyrásť za bratislavským Lamačom, otvoria na konci októbra. Pre agentúru SITA to uviedla Lea Krčmáriková z PR oddelenia spoločnosti Penta Investments Limited, o.z. Projekt je momentálne v prvej fáze a prebieha výstavba infraštruktúry. Výstavba v rámci komerčnej zóny začala v lete a prvý obchod - veľkoobchod Metro Cash & Carry, otvoria koncom októbra. "Nasledovať bude výstavba ďalších predajní rôzneho druhu v rámci komerčnej zóny a postavenie obchodno-zábavného centra Bory Mall," uviedla Krčmáriková. Investície spojené s prípravou územia dosiahli podľa nej zhruba 120 mil. eur a výstavba obchodno-zábavného centra Bory Mall si vyžiada investíciu vo výške 200 mil. eur.
Nové polyfunkčné centrum Bory, z ktorého by sa mohla stať nová bratislavská štvrť, vyrastie v severozápadnej časti hlavného mesta na území ohraničenom diaľnicou D1 a cestou do Devínskej Novej Vsi v katastrálnom území mestských častí Lamač a Devínska Nová Ves. Na rozlohe približne 220 hektárov vznikne ucelený multifunkčný komplex s rozsiahlou nákupnou zónou, administratívou, bývaním a množstvom príležitostí pre trávenie voľného času. Projekt počíta s vybudovaním dopravného prestupného uzla železnica - autobus - električka, teda s prebudovaním prestupnej stanice mimobratislavskej autobusovej a železničnej dopravy na systém mestskej hromadnej dopravy. Rovnako investori počítajú s mimoúrovňovou križovatkou s predĺžením Saratovskej ulice.
Dopravná situácia na križovatke Hodonínskej ulice a cesty II/505 je podľa Krčmárikovej dlhodobo kritická a otvorením nových obchodných prevádzok, ktoré nesúvisia s projektom
Bory, sa dopravná situácia ešte viac skomplikovala. "Naša spoločnosť pristúpila v rámci projektu Bory ku komplexnému, a nie izolovanému riešeniu dopravných vzťahov v oblasti mimoúrovňovej križovatky Lamač," uviedla Krčmáriková. V spolupráci s dotknutými orgánmi a organizáciami podľa nej spracovali návrh dopravného riešenia, ktorý kapacitne zabezpečí dopravnú obsluhu "s výhľadom až na rok 2030". Kolízna styková križovatka bude prebudovaná na veľkú okružnú križovatku, čím sa odstráni problém s kolíznymi ľavými odbočeniami. "V súčasnosti už začali prípravné práce, samotná výstavba okružnej križovatky začne na jar, v závislosti od počasia," uviedla Krčmáriková.
SITA
Nové polyfunkčné centrum Bory, z ktorého by sa mohla stať nová bratislavská štvrť, vyrastie v severozápadnej časti hlavného mesta na území ohraničenom diaľnicou D1 a cestou do Devínskej Novej Vsi v katastrálnom území mestských častí Lamač a Devínska Nová Ves. Na rozlohe približne 220 hektárov vznikne ucelený multifunkčný komplex s rozsiahlou nákupnou zónou, administratívou, bývaním a množstvom príležitostí pre trávenie voľného času. Projekt počíta s vybudovaním dopravného prestupného uzla železnica - autobus - električka, teda s prebudovaním prestupnej stanice mimobratislavskej autobusovej a železničnej dopravy na systém mestskej hromadnej dopravy. Rovnako investori počítajú s mimoúrovňovou križovatkou s predĺžením Saratovskej ulice.
Dopravná situácia na križovatke Hodonínskej ulice a cesty II/505 je podľa Krčmárikovej dlhodobo kritická a otvorením nových obchodných prevádzok, ktoré nesúvisia s projektom
Bory, sa dopravná situácia ešte viac skomplikovala. "Naša spoločnosť pristúpila v rámci projektu Bory ku komplexnému, a nie izolovanému riešeniu dopravných vzťahov v oblasti mimoúrovňovej križovatky Lamač," uviedla Krčmáriková. V spolupráci s dotknutými orgánmi a organizáciami podľa nej spracovali návrh dopravného riešenia, ktorý kapacitne zabezpečí dopravnú obsluhu "s výhľadom až na rok 2030". Kolízna styková križovatka bude prebudovaná na veľkú okružnú križovatku, čím sa odstráni problém s kolíznymi ľavými odbočeniami. "V súčasnosti už začali prípravné práce, samotná výstavba okružnej križovatky začne na jar, v závislosti od počasia," uviedla Krčmáriková.
SITA