|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Sobota 16.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Agnesa
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
01. júna 2010
PROTEST: Facebook opustilo viac ako 30-tisíc ľudí
Tagy: Facebook
Skupina protestujúca proti medzerám v zachovávaní súkromia užívateľov Facebooku oznámila, že v pondelok ukončilo svoju činnosť na tejto sociálnej sieti viac ako 30-tisíc ľudí. ...
Zdieľať
Foto: lifeinthenhs BRATISLAVA 31. mája - Skupina protestujúca proti medzerám v zachovávaní súkromia užívateľov Facebooku oznámila, že v pondelok ukončilo svoju činnosť na tejto sociálnej sieti viac ako 30-tisíc ľudí. "Pre nás ide najmä o dve veci: férové možnosti a najlepšie úmysly. Facebook nerobí dobrú prácu ani v jednom z týchto smerov," uviedli organizátori akcie na svojej webovej stránke www.quitfacebookday.com. "Facebook vám dáva možnosti, ako narábať so svojimi údajmi, ale nie sú to férové možnosti." Podľa tejto zatiaľ neidentifikovanej skupiny v pondelok o 23:00 GMT (v utorok 01:00 SELČ) opustilo svet Facebooku 32 749 ľudí. V súčasnosti je to podľa počítadla na stránke už takmer 35-tisíc ľudí.
Facebook mesačne navštívi okolo 540 miliónov ľudí, čo je podľa údajov Google 35 percent všetkých užívateľov internetu. Webový gigant sa pokúša o redizajn bezpečnostných opatrení na nastavenie súkromia, čo v poslednom období výrazne zredukovalo množstvo informácií v osobných profiloch, ktoré boli viditeľné pre kohokoľvek. Kritici však vyzývajú Facebook, aby boli od začiatku všetky informácie súkromné a užívateľ sa mohol postupne krok po kroku rozhodovať, ktoré zverejní a ktoré nie.
SITA/AFP
Facebook mesačne navštívi okolo 540 miliónov ľudí, čo je podľa údajov Google 35 percent všetkých užívateľov internetu. Webový gigant sa pokúša o redizajn bezpečnostných opatrení na nastavenie súkromia, čo v poslednom období výrazne zredukovalo množstvo informácií v osobných profiloch, ktoré boli viditeľné pre kohokoľvek. Kritici však vyzývajú Facebook, aby boli od začiatku všetky informácie súkromné a užívateľ sa mohol postupne krok po kroku rozhodovať, ktoré zverejní a ktoré nie.
SITA/AFP
Tagy: Facebook
Súvisiace články:
Marketingový fenomén menom Facebook (14. 4. 2010)
Facebook nezavedie poplašné tlačidlo (19. 3. 2010)
Facebook zvažuje zavedenie poplašného tlačidla (18. 3. 2010)
Odsúdili fanúšika za vyhrážky cez Facebook (4. 3. 2010)
Dvojičky sa o bratovej smrti dozvedeli z Facebooku (8. 2. 2010)
Neda vyzerá inak, môže za to Facebook (5. 2. 2010)
Facebook bojuje proti "internetovým samovraždám" (6. 1. 2010)
Facebook a Wikipédia sú firmy s najväčšou ekonomickou hodnotou (22. 11. 2009)
Facebooku sa nepáči obchodovanie s ľuďmi na webe (20. 11. 2009)
Facebook chystá špeciálne profily pre mŕtvych (28. 10. 2009)