|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Streda 6.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Renáta
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
09. augusta 2011
Produkty, retailový predaj a marketing s novými riaditeľmi
Henrieta Gahérová vedie Odbor riadenia produktov, ktorý zabezpečuje a zodpovedá za tvorbu a rozvoj produktov a služieb banky pre všetky klientske segmenty, cenotvorbu a súvisiace ...
Zdieľať
BRATISLAVA 9. augusta (WBN/PR) -
Henrieta Gahérová
vedie Odbor riadenia produktov, ktorý zabezpečuje a zodpovedá za tvorbu a rozvoj produktov a služieb banky pre všetky klientske segmenty, cenotvorbu a súvisiace procesy. Zároveň je aj prokuristkou banky.
Svoju bankovú kariéru odštartovala vo VÚB, kde prešla viacerými pracovnými pozíciami od poradcu v pobočke až po riaditeľku odboru riadenia retailového segmentu. Počas svojho pôsobenia vo VÚB bola zodpovedná za riadenie produktov, segmentov, marketingu a za vybudovanie a rozvoj elektronického bankovníctva. V Slovenskej sporiteľni pôsobila ako riaditeľka divízie riadenia produktov. Zodpovedala za celé produktové portfólio retailového a korporátneho segmentu banky, vrátane manažmentu cieľových skupín a cenotvorby banky.
Jozef Kiss
vedie Odbor riadenia retailového predaja, ktorý riadi stratégiu a predaj v celej retailovej obchodnej sieti, ako aj ostatných predajných kanáloch
Jozef Kiss pôsobí v bankovníctve 16 rokov. Svoju bankovú prax začal v roku 1995 vo VÚB banke, kde v rámci banky prešiel viacerými manažérskymi pozíciami. Od roku 2006 pôsobil v Slovenskej sporiteľni, kde bol zodpovedný za riadenie Divízie retailového predaja. Do jeho zodpovednosti patrili regionálne riaditeľstvá, riadenie predaja pobočkovej siete, riadenie externého predaja, riadenie kvality pobočkových procesov, privátne bankovníctvo a riadenie predaja POS terminálov.
Dušan Viszt
sa stal riaditeľom Odboru marketingu a komunikácie. Je zodpovedný za rozvoj značky, prieskumy trhu, externú a internú komunikáciu banky.
Dušan Viszt pôsobí v oblasti marketingu a reklamy viac ako pätnásť rokov. V rokoch 2006 až 2010 bol členom predstavenstva spoločnosti Heineken Slovensko, a.s., zodpovedným za marketing a PR značiek Zlatý Bažant, Corgoň, Kelt, Krušovice a Heineken. Pracoval aj na rôznych manažérskych postoch v reklamných agentúrach a v rádiu Twist. Do Dexia banky Slovensko prišiel zo Slovenskej sporiteľne, kde zastával pozíciu riaditeľa marketingu a analýz trhu.
Dexia banka Slovensko a.s. pôsobí na trhu od roku 1993. Investičná skupina Penta sa stala hlavným akcionárom Dexia banky Slovensko a.s. v apríli 2011. Banka má v súčasnosti majoritné postavenie na trhu služieb pre mestá a obce. Ponúka komplexné služby obyvateľstvu, mestám, obciam, verejnoprospešným podnikom, medzinárodným a domácim podnikateľským subjektom. Dexia banka Slovensko a.s. sa v rozhodujúcej miere podieľa na financovaní rozvojových programov komunálneho sektora, programov bývania a environmentálnych programov. V súčasnosti poskytuje svoje služby prostredníctvom 49 pobočiek po celej SR.
Henrieta Gahérová
vedie Odbor riadenia produktov, ktorý zabezpečuje a zodpovedá za tvorbu a rozvoj produktov a služieb banky pre všetky klientske segmenty, cenotvorbu a súvisiace procesy. Zároveň je aj prokuristkou banky.
Svoju bankovú kariéru odštartovala vo VÚB, kde prešla viacerými pracovnými pozíciami od poradcu v pobočke až po riaditeľku odboru riadenia retailového segmentu. Počas svojho pôsobenia vo VÚB bola zodpovedná za riadenie produktov, segmentov, marketingu a za vybudovanie a rozvoj elektronického bankovníctva. V Slovenskej sporiteľni pôsobila ako riaditeľka divízie riadenia produktov. Zodpovedala za celé produktové portfólio retailového a korporátneho segmentu banky, vrátane manažmentu cieľových skupín a cenotvorby banky.
Jozef Kiss
vedie Odbor riadenia retailového predaja, ktorý riadi stratégiu a predaj v celej retailovej obchodnej sieti, ako aj ostatných predajných kanáloch
Jozef Kiss pôsobí v bankovníctve 16 rokov. Svoju bankovú prax začal v roku 1995 vo VÚB banke, kde v rámci banky prešiel viacerými manažérskymi pozíciami. Od roku 2006 pôsobil v Slovenskej sporiteľni, kde bol zodpovedný za riadenie Divízie retailového predaja. Do jeho zodpovednosti patrili regionálne riaditeľstvá, riadenie predaja pobočkovej siete, riadenie externého predaja, riadenie kvality pobočkových procesov, privátne bankovníctvo a riadenie predaja POS terminálov.
Dušan Viszt
sa stal riaditeľom Odboru marketingu a komunikácie. Je zodpovedný za rozvoj značky, prieskumy trhu, externú a internú komunikáciu banky.
Dušan Viszt pôsobí v oblasti marketingu a reklamy viac ako pätnásť rokov. V rokoch 2006 až 2010 bol členom predstavenstva spoločnosti Heineken Slovensko, a.s., zodpovedným za marketing a PR značiek Zlatý Bažant, Corgoň, Kelt, Krušovice a Heineken. Pracoval aj na rôznych manažérskych postoch v reklamných agentúrach a v rádiu Twist. Do Dexia banky Slovensko prišiel zo Slovenskej sporiteľne, kde zastával pozíciu riaditeľa marketingu a analýz trhu.
Dexia banka Slovensko a.s. pôsobí na trhu od roku 1993. Investičná skupina Penta sa stala hlavným akcionárom Dexia banky Slovensko a.s. v apríli 2011. Banka má v súčasnosti majoritné postavenie na trhu služieb pre mestá a obce. Ponúka komplexné služby obyvateľstvu, mestám, obciam, verejnoprospešným podnikom, medzinárodným a domácim podnikateľským subjektom. Dexia banka Slovensko a.s. sa v rozhodujúcej miere podieľa na financovaní rozvojových programov komunálneho sektora, programov bývania a environmentálnych programov. V súčasnosti poskytuje svoje služby prostredníctvom 49 pobočiek po celej SR.