Úvodná strana  Včera      Archív správ      Nastavenia     
 Kontakt  Inzercia

 24hod.sk    Kultúra

14. augusta 2007

Problémy s vymáhaním nezaplatených koncesií narušili imidž SRo



Problémy s vymáhaním nezaplatených koncesií narušili imidž SRo, vyplýva to z prieskumu venovaného Rádiu Slovensko a Rádiu Regina, ktorý pre Slovenský rozhlas urobila na prelome júna a júla AKO, ...



Zdieľať

BRATISLAVA 14. augusta (WEBNOVINY) - Problémy s vymáhaním nezaplatených koncesií narušili imidž SRo, vyplýva to z prieskumu venovaného Rádiu Slovensko a Rádiu Regina, ktorý pre Slovenský rozhlas urobila na prelome júna a júla AKO, agentúra pre psychologický výskum trhu, reklamy a médií. Ako pre agentúru SITA povedala spoluautorka výskumu Kamila Hříchová z AKO, hlavným zistením z odpovedí respondentov je, že to "rozhýbalo súčasný imidž značky rozhlasu". Veľa poslucháčov si totiž nevedelo správne zaradiť moment, keď sa začala spolupráca SRo so spoločnosťou BSP Lawyer Partners (LP), neskôr LP. "Nevedia si uvedomiť, za ktorého vedenia to bolo, poslucháči nevnímajú pred Zemkovou a po Zemkovej alebo pred Rezníkom a po Rezníkovi. Ľudia to pripisujú Slovenskému rozhlasu," povedala.

Príčiny vymáhania nezaplatených koncesií a hrozby penále si podľa Hříchovej respondenti prieskumu vysvetľujú troma spôsobmi. Najväčšia časť z nich to vníma ako vinu manažmentu SRo. Nevedia však ktorého a predpokladajú, že manažment na tom mal nejaké záujmy. Druhá, skôr menšia časť, z toho viní politikov a zlú legislatívu. Tretia, najmenšia časť, vidí problém vo výbere zlej firmy a tvrdí, že ak by to bola iná firma, tak by vymáhanie nezaplatených koncesií riadila lepšie. Poslucháči očakávali, že im rozhlas nejako pomôže. Neuvedomovali si však právne možnosti a bariéry, dodala.

Výskum robila agentúra AKO metódou Focus Groups - pripravených moderovaných skupinových diskusií. Pre Rádio Regina sa na nich zúčastnili respondenti zo Zvolena, Trenčína, Prešova a ich okolia vo veku 40 až 60 rokov. Pre Rádio Slovensko sa konal v Bratislave, Košiciach a v Banskej Bystrici vo veku 35 až 55 rokov. Respondenti mali minimálne stredoškolské vzdelanie. Polovica účastníkov prieskumu počúva SRo pravidelne a polovica ho vôbec nepočúva. Týždeň pred prieskumom však neposlucháči rozhlasu museli počúvať vybranú stanicu rozhlasu. Prieskum sledoval vnímanie imidžu SRo, dôvody jeho počúvania a nepočúvania, skúmalo sa aj vnímanie vymáhania nedoplatkov spol

SITA


   Tlač    Pošli



nasledujúci článok >>
Značke SRo ľudia veria, spájajú ju s objektívnosťou
<< predchádzajúci článok
Rekonštrukcia ciest v košickom kraji za 219 miliónov korún