|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
12. februára 2009
Problémy na cestách môžu Bratislavčania ohlásiť na čísle 17 100
Bratislavčania môžu od dnešného dňa nahlasovať problémy a nedostatky týkajúce sa správy ciest na novom, skrátenom telefónnom čísle 17 100. K zmene telefónneho čísla pristúpil magistrát ...
Zdieľať
BRATISLAVA 12. februára (WEBNOVINY) - Bratislavčania môžu od dnešného dňa nahlasovať problémy a nedostatky týkajúce sa správy ciest na novom, skrátenom telefónnom čísle 17 100. K zmene telefónneho čísla pristúpil magistrát hlavného mesta, aby zjednodušil a uľahčil komunikáciu občanom, ktorí na linku Call-centra telefonujú. "Pôvodné číslo 0850 211 525 zostane aktívne dovtedy, pokiaľ ho budú občania využívať a nezvyknú si na nové," informovala agentúru SITA Mária Račková z magistrátu. Od spustenia projektu sa stretli s odozvou občanov, ktorá potvrdila jeho opodstatnenosť, preto sa rozhodli číslo skrátiť a zjednodušiť. "Pevne verím, že Bratislavčania budú naďalej využívať možnosť priamo a bezprostredne prostredníctvom tohto telefónneho čísla nahlásiť problémy, ktoré sa týkajú nielen ciest, a pomôžu tak zlepšiť život v našom meste,“ doplnil prvý námestník primátora Milan Cílek.
Občania môžu na telefónnom čísle 17 100 nahlasovať všetky problémy a nedostatky, ktoré sa týkajú správy ciest. Ide napríklad o problémy s dopravným značením či svetelnou signalizáciou, nefungujúcim verejným osvetlením, poškodenými či znečistenými komunikáciami, problémy v podchodoch či nadchodoch. Nahlasovať môžu tiež poškodené zvodidlá a zábradlia alebo poškodenú zeleň v okolí ciest. Nová služba je k dispozícii celoročne, teda nielen počas zimnej údržby. Mesto by nahlásené nedostatky malo odstrániť do dvoch týždňov. Ak riešenie problému nie je v kompetencii mesta, ale mestskej časti, občan už nemusí volať na ďalšie číslo. Pracovníci Call-centra automaticky upozornia na situáciu príslušnú mestskú časť. Call-centrum je občanom k dispozícii aj po pracovnom čase na magistráte, cez víkend, aj počas sviatkov.
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy prostredníctvom oddelenia cestného hospodárstva spravuje cesty I. až III. triedy a miestne komunikácie I. a II. triedy na území Bratislavy. Prakticky ide o hlavné komunikácie zaťažené okrem osobnej dopravy aj nákladnou a mestskou hromadnou dopravou.
SITA
Občania môžu na telefónnom čísle 17 100 nahlasovať všetky problémy a nedostatky, ktoré sa týkajú správy ciest. Ide napríklad o problémy s dopravným značením či svetelnou signalizáciou, nefungujúcim verejným osvetlením, poškodenými či znečistenými komunikáciami, problémy v podchodoch či nadchodoch. Nahlasovať môžu tiež poškodené zvodidlá a zábradlia alebo poškodenú zeleň v okolí ciest. Nová služba je k dispozícii celoročne, teda nielen počas zimnej údržby. Mesto by nahlásené nedostatky malo odstrániť do dvoch týždňov. Ak riešenie problému nie je v kompetencii mesta, ale mestskej časti, občan už nemusí volať na ďalšie číslo. Pracovníci Call-centra automaticky upozornia na situáciu príslušnú mestskú časť. Call-centrum je občanom k dispozícii aj po pracovnom čase na magistráte, cez víkend, aj počas sviatkov.
Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy prostredníctvom oddelenia cestného hospodárstva spravuje cesty I. až III. triedy a miestne komunikácie I. a II. triedy na území Bratislavy. Prakticky ide o hlavné komunikácie zaťažené okrem osobnej dopravy aj nákladnou a mestskou hromadnou dopravou.
SITA