|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 15.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Leopold
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
04. septembra 2007
Problémy klientov bánk pomôže riešiť ombudsman
Zlepšenie a skvalitnenie služieb pre klientov bánk je cieľom zriadenia inštitútu bankového ombudsmana Slovenskej bankovej asociácie (SBA). Inštitút funguje od začiatku septembra a prvou bankovou ...
Zdieľať
BRATISLAVA 4. septembra (WEBNOVINY) - Zlepšenie a skvalitnenie služieb pre klientov bánk je cieľom zriadenia inštitútu bankového ombudsmana Slovenskej bankovej asociácie (SBA). Inštitút funguje od začiatku septembra a prvou bankovou ombudsmankou na Slovensku sa stala Eva Černá. Ako na dnešnej tlačovej besede uviedla Černá, vo svojej funkcii chce využiť svoje dlhoročné skúseností pri pomoci ľuďom. Na ombudsmana sa môže obrátiť každý klient bankovej inštitúcie, ktorému sa nepodarí problém vyriešiť s bankou.
SITA