|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Privátne značky Lidla majú najlepší pomer ceny a kvality
Tagy: Lidl Lidl Slovenská republika
Lidl získal 24 prvenstiev spomedzi 40 kategórií. Historicky prvý spotrebiteľský prieskum Best Buy Award zameraný na privátne značky na Slovensku má jednoznačný výsledok: ...
Zdieľať
BRATISLAVA 29. septembra 2017 (WBN/PR) - Lidl získal 24 prvenstiev spomedzi 40 kategórií.
Historicky prvý spotrebiteľský prieskum Best Buy Award zameraný na privátne značky na Slovensku má jednoznačný výsledok: najlepší pomer ceny a kvality ponúka Lidl. Privátne značky diskontného reťazca považujú slovenskí zákazníci za najlepšie v 24 z celkovo 40 hodnotených kategóriách.
„Privátne značky tvoria absolútnu väčšinu nášho sortimentu, sú jedným z našich základných pilierov. Týmto spôsobom dokážeme našim zákazníkom ponúkať kvalitné výrobky za výhodné ceny. Privátne značky patria k Lidlu dlhodobo, sústredili sme sa na ne dávno pred tým než sa týmto smerom vybrali aj ďalší predajcovia potravín,“ povedal Martin Nagy, konateľ spoločnosti Lidl Slovenská republika zodpovedný za nákup a marketing, a dodal: „Privátne značky sú výhodné pre výrobcu i pre zákazníka. Vnímame neustále rastúci zaújem spotrebiteľov o tento segment a táto pozitívna odozva nás veľmi teší.“
Spomenutý prieskum sa na území Slovenska realizoval v prvej polovici roka 2017 na vzorke 1200 opýtaných. Respondentmi boli občania Slovenska nad 15 rokov. Prieskum sa uskutočnil prostredníctvom internetového dotazníka použitím metódy CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Otázky boli otvorené, účastníci teda nemali možnosť výberu z navrhnutých odpovedí. Namiesto toho podľa vlastného uváženia a na základe vlastných skúseností uviedli privátne značky, ktoré ponúkajú najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu.
Prieskum Best Buy Award realizuje švajčiarska organizácia ICERTIAS – International Certification Association GmbH, ktorá sa špecializuje na skúmanie spokojnosti spotrebiteľov vo viac ako dvoch desiatkach krajín na štyroch kontinentoch. V tomto prieskume sa nemeria podiel na trhu ani sila značky, ale výhradne iba skúsenosť, spokojnosť s kvalitou služby a ponuka trhu tak, ako ich vnímajú opýtaní.
Aktuálne má Lidl na konte celkovo 33 ocenení Best Buy, 27 medailí kvality QUDAL a štyrikrát získal Cenu verejnosti v rámci súťaže Obchodníka roka. Cieľom projektu a certifikátu Best Buy Award je zjednodušiť pre zákazníkov hľadanie najlepšieho tovaru a služieb za najvýhodnejšie ceny na miestnom i medzinárodnom trhu. Prieskum Best Buy Award sa realizuje plne v súlade s ustanoveniami „Medzinárodného kódexu praktík marketingových a sociálnych výskumov“, ktoré prijala Medzinárodná obchodná komora (ICC) a Európska asociácia marketingového výskumu (ESOMAR).
Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na www.lidl.sk a na sociálnych sieťach.
Facebook: https://www.facebook.com/lidlslovensko
Instagram: https://instagram.com/lidlsk/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC5oGq-pQRauK3TFdDa0ZPAQ
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/lidl-slovenská-republika-v-o-s-
Zdroj: Webnoviny.sk - style="text-decoration: underline">Privátne značky Lidla majú najlepší pomer ceny a kvality © SITA Všetky práva vyhradené.
Historicky prvý spotrebiteľský prieskum Best Buy Award zameraný na privátne značky na Slovensku má jednoznačný výsledok: najlepší pomer ceny a kvality ponúka Lidl. Privátne značky diskontného reťazca považujú slovenskí zákazníci za najlepšie v 24 z celkovo 40 hodnotených kategóriách.
„Privátne značky tvoria absolútnu väčšinu nášho sortimentu, sú jedným z našich základných pilierov. Týmto spôsobom dokážeme našim zákazníkom ponúkať kvalitné výrobky za výhodné ceny. Privátne značky patria k Lidlu dlhodobo, sústredili sme sa na ne dávno pred tým než sa týmto smerom vybrali aj ďalší predajcovia potravín,“ povedal Martin Nagy, konateľ spoločnosti Lidl Slovenská republika zodpovedný za nákup a marketing, a dodal: „Privátne značky sú výhodné pre výrobcu i pre zákazníka. Vnímame neustále rastúci zaújem spotrebiteľov o tento segment a táto pozitívna odozva nás veľmi teší.“
Spomenutý prieskum sa na území Slovenska realizoval v prvej polovici roka 2017 na vzorke 1200 opýtaných. Respondentmi boli občania Slovenska nad 15 rokov. Prieskum sa uskutočnil prostredníctvom internetového dotazníka použitím metódy CAWI – DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing – Deep Mind Awareness). Otázky boli otvorené, účastníci teda nemali možnosť výberu z navrhnutých odpovedí. Namiesto toho podľa vlastného uváženia a na základe vlastných skúseností uviedli privátne značky, ktoré ponúkajú najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu.
Prieskum Best Buy Award realizuje švajčiarska organizácia ICERTIAS – International Certification Association GmbH, ktorá sa špecializuje na skúmanie spokojnosti spotrebiteľov vo viac ako dvoch desiatkach krajín na štyroch kontinentoch. V tomto prieskume sa nemeria podiel na trhu ani sila značky, ale výhradne iba skúsenosť, spokojnosť s kvalitou služby a ponuka trhu tak, ako ich vnímajú opýtaní.
Aktuálne má Lidl na konte celkovo 33 ocenení Best Buy, 27 medailí kvality QUDAL a štyrikrát získal Cenu verejnosti v rámci súťaže Obchodníka roka. Cieľom projektu a certifikátu Best Buy Award je zjednodušiť pre zákazníkov hľadanie najlepšieho tovaru a služieb za najvýhodnejšie ceny na miestnom i medzinárodnom trhu. Prieskum Best Buy Award sa realizuje plne v súlade s ustanoveniami „Medzinárodného kódexu praktík marketingových a sociálnych výskumov“, ktoré prijala Medzinárodná obchodná komora (ICC) a Európska asociácia marketingového výskumu (ESOMAR).
Zoznam víťazných kategórií zo sortimentu Lidl
- NAJLEPŠÍ POMER CENY A KVALITY
- SYRY
- MLIEKO A MLIEČNE VÝROBKY
- SLADKÉ NÁTIERKY
- SUŠIENKY
- ČOKOLÁDY
- CUKRÍKY
- PEKÁRENSKÉ VÝROBKY
- DEZERTY
- ZMRZLINY
- ZMRAZENÉ OVOCIE A ZELENINA
- KORENINY
- CESTOVINY
- BALENÉ VODY
- SÝTENÉ OCHUTENÉ NÁPOJE
- ČAJE
- KRMIVÁ PRE PSY A MAČKY
- ČISTIACE PROSTRIEDKY
- POMÔCKY NA ČISTENIE
- PRACIE PROSTRIEDKY A AVIVÁŽE
- VÝROBKY PRE OSOBNÚ HYGIENU
- VÝROBKY PRE ÚSTNU HYGIENU
- DETSKÉ PLIENKY A VLHČENÉ UTIERKY
- TOALETNÝ PAPIER
Vždy aktuálne a zaujímavé informácie o spoločnosti Lidl Slovenská republika nájdete na www.lidl.sk a na sociálnych sieťach.
Facebook: https://www.facebook.com/lidlslovensko
Instagram: https://instagram.com/lidlsk/
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC5oGq-pQRauK3TFdDa0ZPAQ
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/lidl-slovenská-republika-v-o-s-
Zdroj: Webnoviny.sk - style="text-decoration: underline">Privátne značky Lidla majú najlepší pomer ceny a kvality © SITA Všetky práva vyhradené.
Tagy: Lidl Lidl Slovenská republika