![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Piatok 18.4.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Valér
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
Privátna značka Terka mení svoj vzhľad
Terka, privátna značka potravinového reťazca Terno, prichádza s novým dizajnom obalov, aby ich zatraktívnila a priblížila súčasným trendom. Nová vizuálna identita lepšie komunikuje kvalitu produktov, čím ...

Za viac ako tri roky od uvedenia na trh si produkty pod logom Terka prešli prirodzeným vývojom. V súčasnosti zahŕňajú vyše sto položiek, pričom sortiment tvoria chladené produkty, strukoviny, koreniny, trvanlivé pečivo, konzervované a sterilizované výrobky, pochutiny, sladkosti, hygienické produkty, ochutené i neochutené vody a čaje. "Naša ponuka výrobkov je starostlivo zostavená tak, aby oslovila zákazníkov, ktorí hľadajú vyvážený pomer kvality a ceny. Pri výbere sortimentu kladieme dôraz na vysoké štandardy spracovania a zloženia produktov, pričom uprednostňujeme spoluprácu so slovenskými, prípadne českými dodávateľmi. Týmto spôsobom podporujeme domácu výrobu a zároveň zaručujeme, že náš sortiment pochádza z kvalitných a overených surovín," hovorí Lukáš Lajcha, vedúci oddelenia vlastných značiek v spoločnosti Terno real estate. Na regáloch predajní tak zákazníci nájdu kvalitné džemy z Rimavskej Soboty, ovsené vločky zo Štúrova, detské piškóty z Turčianskych Teplíc alebo minerálnu vodu Terka z Mníchovej Lehoty pri Trenčíne.
Oživenie privátnej značky potravinového reťazca Terno je dôležitým krokom, ktorý reflektuje jej dynamický vývoj a rastúcu popularitu. "Privátne značky dnes zákazníci čoraz viac vyhľadávajú, preto bolo dôležité Terku zatraktívniť a prispôsobiť duchu dnešnej doby. Terka je vnímaná ako lokálna značka, pre každého, výhodná a chutná – a presne tieto atribúty sme chceli novým dizajnom posilniť," vysvetľuje Peter Vanek, marketingový manažér predajní Terno a KRAJ.
Pre nové obaly sú charakteristické výrazné pruhy s dôrazom na hravosť farieb, tvarov, ich usporiadanie i samotné menšie logo. Pri testovaní ich respondenti označili ako atraktívne, jednoduché a lákavé. Celkovo pozitívne hodnotili lepšiu rozpoznateľnosť produktov na mieste predaja. Za novými vizuálmi stojí dizajnové štúdio COVERZIA, ktoré má dlhoročné skúsenosti s budovaním privátnych značiek. "Niekoľko rokov sme vnímali, že hoci má značka dobré zloženie poctivých, často domácich produktov, tak z hľadiska dizajnu jej chýba jasný charakter a ucelený dizajnový komunikačný koncept. V duchu komunikačného claimu "Nákup hodný úsmevu" sme vytvorili atraktívny dizajn s prúžkami, ktorý na predajni rozhodne neprehliadnete," vysvetľuje Zuzana Ondrušová, Creative Partner v spoločnosti COVERZIA.
S Terkou v novom balení sa budú môcť zákazníci stretnúť nielen v predajniach Terno, ale aj v predajniach KRAJ. Výmenu balení bude sprevádzať intenzívna komunikačná kampaň vo farbách privátnej značky s hlavným posolstvom "Nový obal, stále skvelá chuť" na všetkých komunikačných kanáloch.
Informačný servis
Zdroj: SITA.sk - Privátna značka Terka mení svoj vzhľad © SITA Všetky práva vyhradené.