|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Privátna značka Kauflandu K-Classic opäť získala ocenenie
Privátna značka Kauflandu K-Classic opäť získala ocenenie Najdôveryhodnejšia značka za rok 2017
Zdieľať
Privátna značka Kauflandu K-Classic opäť získala ocenenie Najdôveryhodnejšia značka za rok 2017 Foto: Kaufland
Bratislava 1. decembra (OTS) - Slovenskí zákazníci dôverujú spomedzi všetkých privátnych značiek najviac značke K-Classic, ktorú každý nájde na pultoch obchodného reťazca Kaufland. Svoje postavenie jednotky na trhu vlastných značiek potvrdila už po druhý raz v prieskume realizovanom v rámci programu Dôveryhodné značky.„Toto ocenenie je potvrdením kvality našej značky a vážime si ho o to viac, že o ňom rozhodovali naši zákazníci na základe vlastných skúseností. Neviem, či si môže obchodník priať ešte niečo viac než spokojných zákazníkov, ktorí dôverujú jeho produktom,“ uviedla Lucia Langová, vedúca oddelenia firemnej komunikácie spoločnosti Kaufland.
Značka K-Classic je vlajkovou loďou spoločnosti Kaufland, preto jej sortiment neustále obnovujú a rozširujú. V súčasnosti zahŕňa približne 1 500 druhov tovarov, a to nielen potraviny, ale aj kozmetiku, krmivá pre zvieratá, potreby pre domácnosť aj textilný tovar.
„Podľa našich skúseností zákazníci uprednostňujú vo vyššej miere privátne značky pred značkovými produktami najmä v segmente trvanlivých potravín a potravín s kratšou dobou spotreby,“ dodala L. Langová. Medzi najpredávanejšie produkty značky K-Classic podľa posledných údajov patria: trvanlivé a čerstvé mlieko, balené syry (eidam, gouda, camembert), kyslá smotana a smotana na šľahanie, polohrubá a hladká pšeničná múka a 100 % pomarančová šťava.
Dôveryhodné značky je jediný marketingový program na slovenskom trhu, ktorý monitoruje a oceňuje značky, ktorým spotrebitelia najviac dôverujú. Do ankety sa počas leta a jesene 2017 zapojilo 2 000 respondentov, ktorí rozhodovali až v 40 kategóriách.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR