|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
26. júla 2017
Prístup k informáciám Bratislavy by mal byť opäť o niečo komfortnejší
Bratislava, ilustračná snímka.
Zdieľať
Bratislava, ilustračná snímka. Foto: TASR
Bratislava 26. júla (TASR) - Bratislavský magistrát ponúka pre Bratislavčanov a návštevníkov mesta novinku, ktorá im uľahčí prístup nielen k úradným informáciám, ale aj k správam na webovom portáli hlavného mesta. Celkové vylepšenia sa týkajú aj pracoviska prvého kontaktu.Vedúca magistrátneho oddelenia vzťahov s verejnosťou Andrea Veselá ozrejmila, že v rámci projektu redizajnu celého pracoviska prvého kontaktu, vytvorili nový dizajn priečelia a výmenu informačného kiosku. "Na priečelí budovy magistrátu sme vymenili dotykový informačný panel. Ten umožňuje prístup k úradným oznamom 24 hodín denne," informovala Andrea Veselá.
K maximálnemu komfortu prezerania obsahu prispieva podľa jej slov i špeciálna fólia, ktorou je dotykový panel po novom vybavený. "Fólia znižuje odrazy i svetelné odlesky z okolia, a tým návštevníka pri čítaní nič neruší. Fólia taktiež chráni panel pred poškriabaním a počmáraním," vysvetlila Veselá.
Okrem elektronickej úradnej tabule majú občania a návštevníci mesta prístup aj k oficiálnej webovej stránke mesta, dopravným informáciám, bratislavskej mestskej karte, kalendáru akcií, mestskému časopisu INBA, programu mestského divadla, turistickej stránke visitbratislava v dvoch jazykových mutáciách, ako aj možnosť kreatívne sa pohrať s puzzle s bratislavskou tematikou.
Veselá pripomenula, že v minulom roku zrealizovali výmenu kabeláže, opravy a výmenu technologických zariadení a taktiež i reorganizáciu súčasných pracovísk, ktorej súčasťou bolo vytvorenie priameho kontaktu s klientmi bez sklenených bariér v časti klientskej zóny, v ktorej zamestnanci nepracujú s finančnou hotovosťou.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR