|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 24.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Emília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Prírodná kozmetika valcuje v predaji konvenčné luxusné značky
Prírodná kozmetika valcuje v predaji konvenčné luxusné značky
Zdieľať
Prírodná kozmetika valcuje v predaji konvenčné luxusné značky Foto: ANNEMARIE BÖRLIND
Poprad 27. februára (OTS) - Celosvetový trend zdravého prístupu k planéte a k sebe samým sa od-ráža aj v kozmetickom priemysle. Bojujeme za obmedzenie odpadu, záleží nám na tom, odkiaľ pochádzajú potraviny, ktoré jeme, oblečenie, ktoré si obliekame, a už aj na tom, čo si každý deň nanášame na tvár. Potvrdzujú to aj vlaňajšie výsledky predaja kozmetiky v Nemecku. Predaj certifikovanej prírodnej kozmetiky totiž za uplynulý rok rapídne narástol. V prvej polovici roku 2018 narástol predaj prírodnej kozmetiky v Nemecku o 4,7%, pričom predaj konvečnej kozmetiky len o 0,30% oproti ostatnému roku. Prírodná kozmetika v tomto období tvorila 10% z celkového podielu na nemeckom trhu.
Spomedzi značiek prírodnej kozmetiky, z ktorých mnohé kúpili veľké kozmetické koncerny (napríklad gigant L’Oreál kúpil prírodnú kozmetiku Logona), pritom v predaji výrazne vyčnievala certifikovaná bio kozmetika ANNEMARIE BÖRLIND.
Ako jediná prírodná kozmetika sa zaradila do TOP 10 svetových značiek v luxusných nemeckých parfumériách a v predaji dokonca predbehla luxusné značky ako Chanel, Sisley či La Mer, keď obsadila 10. priečku. Dokonca sa stala najpredávanejšou prírodnou kozmetikou v Nemecku vôbec, druhé miesto patrilo značke Dr. Hauschka.
Pre zaujímavosť, najpredávanejšou kozmetickou značkou v nemeckých luxusných parfumériách bolo vlani Shiseido, nasledoval Clarins, Clinique, Lancome, Biotherm, Estee Lauder Marken, Sensai a La Praire.
ANNEMARIE BÖRLIND však bola jasným víťazom v medziročnom percentuálnom náraste predaja v danom segmente, pričom posledné dva roky jej predaj každým rokom výrazne narastá (z 1,6% v roku 2012 na 3,4% v roku 2018).
V prestížnej nemeckej sieti parfumérií Wir-Fur-Sie značka ANNEMARIE BÖRLIND dokonca suverénne obsadila v segmente pleťovej starostlivosti prvú priečku a vytlačila v predaji na nižšie priečky značky ako Clarins, Shiseido či Lancome. Jej prírodná dekoratívna kozmetika s čisto rastlinným zložením, sa umiestnila na 10. priečke.
Foto: ANNEMARIE BÖRLIND
Prírodná kozmetika sa teší čoraz väčšej popularite aj na Slovensku a v susedných Čechách. Svedčia o tom aj výsledky predaja značky ANNEMARIE BÖRLIND za ostatné roky. „Jej predaj na našom trhu medziročne rastie približne o 20%. Spomedzi predajných kanálov čoraz viac vystupujú do popredia bio predajne alebo špecializované pracoviská - napríklad rôzne estetické kliniky, ktoré poskytujú svojim zákazníčkam profesionálnu pleťovú starostlivosť s kozmetikou ANNEMARIE BÖRLIND a rovnako možnosť zakúpiť si produkty na domáce použitie. Táto kombinácia sa ukazuje ako veľmi efektná,” uvádza Henrieta Martinková, distribútorka značky ANNEMARIE BÖRLIND pre Slovensko a Českú republiku.
„ANNEMARIE BÖRLIND je prírodná kozmetika, ktorá skutočne funguje. Jej zakladateľka Annemarie Lindner už pred 60. Rokmi tvrdila, že všetko, čo pokožka potrebuje, možno nájsť v prírode. Len čaká na nás, kým to objavíme. Spoločnosť ANNEMARIE BÖRLIND navyše svojou firemnou politikou podporuje trvalo udržateľný rozvoj, ochranu planéty a aktívne participuje na rozličných celosvetových sociálno-ekologických projektoch. Možno práve preto si každým rokom odkrajuje čoraz väčšiu cieľovú skupinu zákazníkov zvučných svetových značiek, ktorí doteraz o prírodnej kozmetike neuvažovali,” hovorí Henrieta Martinková.
Dodáva, že ANNEMARIE BÖRLIND prelomila ľady, keď začala zákazníkom ponúkať vysokú kvalitu výrobkov s čistým, rastlinným zložením, funkčnosťou v spojení s dizajnovými, no zároveň recyklovateľnými alebo rozložiteľnými obalmi.
„Pridanou hodnotou tejto značky s 60. ročnou tradíciou, na ktorú začína prihliadať čoraz viac zákazníkov, je postoj spoločnosti BÖRLIND Gmbh, k našej planéte, ochranne prírody a podpore znevýhodnených, ktorý implementuje do každého procesu svojej výroby - od zberu surovín, transport, samotnú výrobu až po konečného zákazníka. Aj to je možno dôvod stále rastúceho úspechu značky,” hovorí H. Martinková.
Zakladateľka Annemarie Lindner Foto: ANNEMARIE BÖRLIND
O ZNAČKE ANNEMARIE BÖRLIND
Nemecká kozmetika ANNEMARIE BÖRLIND používa výlučne rastlinné suroviny získané z kontrolovaného poľnohospodárstva alebo voľného zberu a termálnu vodu z vlastného prameňa Waltera Lindnera vyvierajúceho v Čiernom lese. Od svojho vzniku v roku 1959 odmieta testovanie na zvieratách, neobsahuje žiadne ropné deriváty, silikóny, živočíšne výťažky, minerálne oleje a ďalšie telu neprirodzené látky. Potrpí si aj na to, aby jej zákazníci poznali typ a pôvod prírodných surovín v ich produktoch, a aby vedeli akým spôsobom sa vyrábajú.
Jej zakladateľka Annemarie Lindner sa považuje za priekopníčku prírodnej kozmetiky a je autorkou známeho výroku: „Nedám si na tvár nič, čo by som nedokázala aj zjesť.”
„Nie je totiž dôležité len to, že kozmetika obsahuje rastlinné zložky, ale aj to, odkiaľ tieto suroviny pochádzajú a akým spôsobom boli získané a spracované, a či pri ich pestovaní neboli používané herbicídy, pesticídy alebo iné toxické látky,” vysvetľuje Henrieta Martinková.
Nemecká kozmetika ANNEMARIE BÖRLIND používa výlučne rastlinné suroviny získané z kontrolovaného poľnohospodárstva alebo voľného zberu a termálnu vodu z vlastného prameňa Waltera Lindnera vyvierajúceho v Čiernom lese. Od svojho vzniku v roku 1959 odmieta testovanie na zvieratách, neobsahuje žiadne ropné deriváty, silikóny, živočíšne výťažky, minerálne oleje a ďalšie telu neprirodzené látky. Potrpí si aj na to, aby jej zákazníci poznali typ a pôvod prírodných surovín v ich produktoch, a aby vedeli akým spôsobom sa vyrábajú.
Jej zakladateľka Annemarie Lindner sa považuje za priekopníčku prírodnej kozmetiky a je autorkou známeho výroku: „Nedám si na tvár nič, čo by som nedokázala aj zjesť.”
„Nie je totiž dôležité len to, že kozmetika obsahuje rastlinné zložky, ale aj to, odkiaľ tieto suroviny pochádzajú a akým spôsobom boli získané a spracované, a či pri ich pestovaní neboli používané herbicídy, pesticídy alebo iné toxické látky,” vysvetľuje Henrieta Martinková.
Foto: ANNEMARIE BÖRLIND
Foto: ANNEMARIE BÖRLIND
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR