|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
16. marca 2015
Pripravuje sa informačná kampaň o eurofondoch za vyše pol milióna eur
Úrad vlády SR vyhlásil súťaž návrhov na komplexnú informačnú a reklamnú kampaň o eurofondoch. Má pripomínať pomoc, ktorú Európska únia poskytuje Slovensku cez ...
Zdieľať
Úrad Vlády SR Foto: Úrad Vlády
Bratislava 16. marca (TASR) – Úrad vlády SR vyhlásil súťaž návrhov na komplexnú informačnú a reklamnú kampaň o eurofondoch. Má pripomínať pomoc, ktorú Európska únia poskytuje Slovensku cez projekty podporené z európskych prostriedkov. Oznámenie je už zverejnené vo vestníku verejného obstarávania.Kampaň má podľa Tatiany Kmecovej z úradu vlády informačnou a súťažnou formou približovať aktuálnu problematiku. "Cieľom kampane je približovať, ozrejmovať a vysvetľovať pomoc, ktorú nám ponúka EÚ v rámci Národného strategického referenčného rámca a jeho operačných programov prostredníctvom implementácie projektov podporených z fondov EÚ za celé programové obdobie 2007 až 2013," uviedla pre TASR.
Problematiku eurofondov by chcel úrad vlády komunikovať cez outdoorovú reklamu, televízne a rozhlasové spoty, printové médiá, online reklamu, podporné PR články a rozhovory či diskusné relácie v televízii. "Úrad vlády realizuje súťaž návrhov práve preto, aby od relevantných dodávateľov získal návrh, ktorý najlepšie zabezpečí naplnenie cieľa a predmetu kampane a jej dosah na cieľové skupiny. Návrh iného typu kampane a jeho komunikačných aktivít je prípustný," doplnila Kmecová.
Štát na kampaň vyčlenil 550.000 eur bez DPH. Uchádzači môžu predkladať svoje návrhy do 27. apríla. Zo súťaže vzíde jeden víťazný návrh, pričom zmluva bude uzatvorená do konca tohto roka. Najvyššiu váhu pri hodnotení bude mať kvalita a výnimočnosť súťažného návrhu, ako aj relevantnosť jeho zámerov a cieľov. Porota posúdi tiež kontinuitu navrhovaných komunikačných aktivít a cieľové skupiny, na ktoré sa zameriavajú. Súťažiaci, ktorí splnia podmienky, ale ich návrh nezvíťazí, získajú odmenu 50 eur.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR