![]() |
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
![]() |
||||||
Štvrtok 20.3.2025
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
![]() |
||||||
Meniny má Víťazoslav
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|

Pod nárast príjmov sa podpísala zvyšujúca sa popularita mobilnej aplikácie a taktiež prenosy videa naživo. Firme sa totiž darilo prilákať nových inzerentov. Čistý zisk spoločnosti Facebook sa dostal na 1,51 mld. USD, čo predstavuje 52 centov na akciu. V rovnakom období predchádzajúceho roku bol vo výške 509 mil. USD, čiže 18 centov na akciu.
Spoločnosť Facebook spúšťala nové funkcie s cieľom podporiť reklamu v mobilných zariadeniach. Viacero z nich bolo impulzom pre inzerentov, aby experimentovali a odkláňali sa od reklamy v televízii.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.