|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Pondelok 23.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Nadežda
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
19. januára 2016
Prihlášky do súťaže Podnikateľka Slovenska sa podávajú do 5. februára
Na archívnej snímke z 29. januára 2015 minuloročná víťazka Podnikateľky Slovenska Marianna Slivková
Zdieľať
Na archívnej snímke z 29. januára 2015 minuloročná víťazka Podnikateľky Slovenska Marianna Slivková Foto: TASR/Jakub Kotian
Bratislava 19. januára (TASR) – Slovenské podnikateľky sa môžu aj tento rok prihlásiť do súťaže Podnikateľka Slovenska 2015. Informuje o tom Slovak Business Agency (SBA), ktorá súťaž každoročne vyhlasuje. Určená je nielen pre začínajúce, ale už aj etablované podnikateľky. Podmienkou je, aby boli aktívne v biznise najmenej rok. Do súťaže ich môžu prihlásiť aj iné osoby, kolegovia, príbuzní alebo zamestnanci."Ide už o 16. ročník súťaže určenej pre ženy, podnikateľky. Porota oceňuje a vyzdvihuje ich snahu a úspechy. Sťaženú podnikateľskú činnosť majú aj tým, že sa starajú prevažne aj o rodinu, sú matkami aj manželkami. Preto každej žene aj takýto úspech pristane," skonštatovala pre TASR hovorkyňa SBA Dominika Bizíková.
Prihlášky sa podávajú najneskôr do 5. februára prostredníctvom webovej stránky podnikatelkaslovenska.sk. Hodnotiaca komisia rozhodne o víťazkách v troch kategóriách. V kategórii Vynikajúca podnikateľka, ak podniká tri a viac rokov, v kategórii Začínajúca podnikateľka, ak podniká jeden až tri roky, a Úspešná živnostníčka s viac ako trojročnými skúsenosťami. Okrem toho udelí aj titul Podnikateľka Slovenska 2015.
SBA vyhlási výsledky v marci 2016. Cieľom projektu je nielen oceniť ženy, ktoré dosahujú výnimočné výsledky v podnikaní a dokážu sa presadiť na trhu. Súčasne sa zameriava na spropagovanie najúspešnejších žien, ktoré dokázali zladiť rodinné a pracovné povinnosti. Publicitou týchto podnikateliek sa snaží motivovať ostatné ženy, aby začali podnikať alebo aby sa nebáli rozvíjať ďalšie podnikateľské aktivity.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR