|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
07. augusta 2015
Prieskum ukázal: V týchto obchodoch nakupujú Slováci najradšej
Slováci najradšej nakupujú v obchodných reťazcoch Lidl a Kaufland. Vyplýva to z prieskumu agentúry TNS Slovakia, ktorý sa uskutočnil v máji prostredníctvom ...
Zdieľať
Ilustračné foto Foto: TASR/Štefan Puškáš
Bratislava 7. augusta (TASR) - Slováci najradšej nakupujú v obchodných reťazcoch Lidl a Kaufland. Vyplýva to z prieskumu agentúry TNS Slovakia, ktorý sa uskutočnil v máji prostredníctvom internetu na vzorke 1000 respondentov. Pre Lidl sa v prieskume rozhodlo 38 % opýtaných a Kaufland si zvolilo 35 % respondentov. Dôvodom je to, že podľa ľudí sa dajú práve v týchto reťazcoch robiť najvýhodnejšie nákupy a tiež pre orientáciu v predajni, personál či celkovú atmosféru obchodu.
Na treťom mieste sa v obľúbenosti umiestnila sieť Tesco s 29 %, 18 % ľudí chodí rado do predajne Coop Jednota a 12 % do Billy.
Medzi najdôležitejšie atribúty, na základe ktorých si spotrebitelia vyberajú obchodný reťazec, patria podľa prieskumu prijateľné ceny s 86 %, čerstvosť s 85 %, kvalita produktov s 83 % a čistota predajne so 79 %. Privátne značky obchodných reťazcov sú pritom dôležité len pre približne tretinu, teda 38 % zákazníkov.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR