|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Piatok 22.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Cecília
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
Prieskum: Pri výbere obchodného reťazca je kľúčová čerstvosť
Najdôležitejším kritériom pri výbere obchodného reťazca sú pre zákazníkov čerstvé produkty. Vyplynulo to z kvantitatívneho prieskumu, ktorý v júli 2015 realizovala agentúra GfK Slovakia na ...
Zdieľať
BRATISLAVA 17. augusta (WBN/PR) - Najdôležitejším kritériom pri výbere obchodného reťazca sú pre zákazníkov čerstvé produkty. Vyplynulo to z kvantitatívneho prieskumu, ktorý v júli 2015 realizovala agentúra GfK Slovakia na reprezentatívnej vzorke 1000 respondentov. Čerstvosť tovaru je veľmi dôležitá pre 86% a dôležitá pre ďalších 10% zákazníkov. Deväťdesiatštyri percent opýtaných považuje za dôležité kritérium kvalitu výrobkov.
V prieskume mali respondenti tiež možnosť priradiť konkrétne atribúty k piatim najväčším maloobchodným potravinovým reťazcom z pohľadu ročných tržieb. Päťdesiatštyri percent zákazníkov uviedlo, že najčerstvejší tovar ponúka Lidl a presná polovica z nich je presvedčená, že Lidl ponúka dobrý pomer ceny a kvality výrobkov.
Už aprílový prieskum agentúry TNS Slovakia ukázal, že zákazníci vnímajú Lidl ako najčerstvejší obchodný reťazec. Lidl teda označili za jednotku v čerstvosti respondenti v prieskumoch dvoch najväčších agentúr na Slovensku. V čom spočíva tajomstvo jeho úspechu? Lidl má optimalizovaný sortiment s ohľadom na skutočné potreby svojich zákazníkov. Z každého výrobku zo svojej stálej ponuky pritom predá v priemere 650 000 kusov ročne. Tie teda neležia dlho v regáloch a zákazníci si ich čerstvosť vychutnávajú doma. Čerstvosť totiž pre Lidl znamená úplne všetko!
O tom, že Lidl ponúka najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu rozhodli respondenti aj v historicky prvom národnom prieskume verejnej mienky Best Buy Award v apríli 2015. Reťazec pritom uspel aj v ďalších troch kategóriách. Väčšina z 1200 opýtaných uviedla, že značka Saguaro je z pohľadu pomeru ceny a kvality najlepšou fľaškovou minerálnou vodou. Lidl v tejto ankete taktiež zvíťazil v kategóriách medzinárodný maloobchodný reťazec a pekárenské výrobky.
V prieskume mali respondenti tiež možnosť priradiť konkrétne atribúty k piatim najväčším maloobchodným potravinovým reťazcom z pohľadu ročných tržieb. Päťdesiatštyri percent zákazníkov uviedlo, že najčerstvejší tovar ponúka Lidl a presná polovica z nich je presvedčená, že Lidl ponúka dobrý pomer ceny a kvality výrobkov.
Už aprílový prieskum agentúry TNS Slovakia ukázal, že zákazníci vnímajú Lidl ako najčerstvejší obchodný reťazec. Lidl teda označili za jednotku v čerstvosti respondenti v prieskumoch dvoch najväčších agentúr na Slovensku. V čom spočíva tajomstvo jeho úspechu? Lidl má optimalizovaný sortiment s ohľadom na skutočné potreby svojich zákazníkov. Z každého výrobku zo svojej stálej ponuky pritom predá v priemere 650 000 kusov ročne. Tie teda neležia dlho v regáloch a zákazníci si ich čerstvosť vychutnávajú doma. Čerstvosť totiž pre Lidl znamená úplne všetko!
O tom, že Lidl ponúka najlepší pomer ceny a kvality na slovenskom trhu rozhodli respondenti aj v historicky prvom národnom prieskume verejnej mienky Best Buy Award v apríli 2015. Reťazec pritom uspel aj v ďalších troch kategóriách. Väčšina z 1200 opýtaných uviedla, že značka Saguaro je z pohľadu pomeru ceny a kvality najlepšou fľaškovou minerálnou vodou. Lidl v tejto ankete taktiež zvíťazil v kategóriách medzinárodný maloobchodný reťazec a pekárenské výrobky.