|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Nedeľa 22.12.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Adela
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
29. mája 2016
Prieskum odhalil, na čo sa Slováci najviac sťažujú
S reklamáciou akéhokoľvek zakúpeného tovaru má za ...
Zdieľať
S reklamáciou tovaru má skúsenosť každý druhý Slovák, avšak v oblasti služieb sa ozvali so sťažnosťou len štyri percentá respondentov.BRATISLAVA 29. mája (WebNoviny.sk) - S reklamáciou akéhokoľvek zakúpeného tovaru má za uplynulý rok skúsenosť každý druhý Slovák. Pokiaľ ale boli nespokojní s poskytovanými službami, väčšinou to nechali tak.
Len štyri percentá Slovákov totiž za dvanásť mesiacov reklamovali nejakú službu. Ak sa už k tomu odhodlali, najviac oficiálnych sťažností bolo na mobilných operátorov a poštové služby. Pre spoločnosť Home Credit to zistil prieskum agentúry STEM/MARK.
Na cene tovaru pritom vo väčšine prípadov ľudom nezáleží. Len 12 % opýtaných uviedlo, že berú do úvahy hodnotu tovaru, ktorý hodlajú reklamovať. Ak za nejakú vec zaplatili menej ako dvadsať eur, neoplatí sa im do toho investovať čas a úsilie. Kedy ľudia kúpili reklamovanú vec, taktiež nehrá vo väčšine prípadov až tak podstatnú rolu. Siedmi z desiatich respondentov totiž vrátia tovar aj na poslednú chvíľu, kým je ešte v záručnej dobe.
Prieskum ďalej ukázal, že 44 % Slovákov sa za posledné dva roky neozvalo, aj keď mali na reklamáciu tovaru alebo služby evidentné právo. Najčastejšie pritom argumentovali tým, že neverili v uznanie reklamácie, alebo si neboli istí, či sú v práve. Iných odradila neochota zamestnancov, nedostatok času, obavy z hroziaceho konfliktu. Ďalší sa zase hanbili ozvať, alebo im jednoducho chýbal doklad o zaplatení.
Prieskum v marci 2016 uskutočnila agentúra STEM/MARK pre spoločnosť Home Credit Slovakia na reprezentatívnej vzorke slovenskej populácie 510 respondentov.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.
Len štyri percentá Slovákov totiž za dvanásť mesiacov reklamovali nejakú službu. Ak sa už k tomu odhodlali, najviac oficiálnych sťažností bolo na mobilných operátorov a poštové služby. Pre spoločnosť Home Credit to zistil prieskum agentúry STEM/MARK.
Na cene tovaru pritom vo väčšine prípadov ľudom nezáleží. Len 12 % opýtaných uviedlo, že berú do úvahy hodnotu tovaru, ktorý hodlajú reklamovať. Ak za nejakú vec zaplatili menej ako dvadsať eur, neoplatí sa im do toho investovať čas a úsilie. Kedy ľudia kúpili reklamovanú vec, taktiež nehrá vo väčšine prípadov až tak podstatnú rolu. Siedmi z desiatich respondentov totiž vrátia tovar aj na poslednú chvíľu, kým je ešte v záručnej dobe.
Prieskum ďalej ukázal, že 44 % Slovákov sa za posledné dva roky neozvalo, aj keď mali na reklamáciu tovaru alebo služby evidentné právo. Najčastejšie pritom argumentovali tým, že neverili v uznanie reklamácie, alebo si neboli istí, či sú v práve. Iných odradila neochota zamestnancov, nedostatok času, obavy z hroziaceho konfliktu. Ďalší sa zase hanbili ozvať, alebo im jednoducho chýbal doklad o zaplatení.
Prieskum v marci 2016 uskutočnila agentúra STEM/MARK pre spoločnosť Home Credit Slovakia na reprezentatívnej vzorke slovenskej populácie 510 respondentov.
Zdroj: WebNoviny.sk © SITA Všetky práva vyhradené.