|
Správy | Reality | Video | TV program | TV Tipy | Práca | |
Štvrtok 21.11.2024
|
Autobazár | Dovolenka | Výsledky | Kúpele | Lacné letenky | Lístky |
Meniny má Elvíra
|
Ubytovanie | Nákup | Horoskopy | Počasie | Zábava | Kino |
Úvodná strana | Včera Archív správ Nastavenia |
|
Kontakt | Inzercia |
|
Denník - Správy |
|
|
Prílohy |
|
|
Pridajte sa |
|
Ste na Facebooku? Ste na Twitteri? Pridajte sa. |
|
|
|
Mobilná verzia |
ESTA USA |
10. novembra 2017
Prieskum: Najpočúvanejší je Expres, najsledovanejšia je TV Markíza
Rozhlasové štúdio
Zdieľať
Rozhlasové štúdio Foto: Martin Ferenčík
Bratislava 10. novembra - Najpočúvanejšími slovenskými rozhlasovými stanicami sú Rádio Expres, Rádio Slovensko a Fun rádio. Najsledovanejšími televíznymi stanicami sú TV Markíza, TV JOJ a Jednotka. Vyplýva to z najnovšieho prieskumu MML–TGI, ktorý predstavila spoločnosť Median SK.Celková počúvanosť rádií v parametri „počúval posledný týždeň“ predstavuje 89 percent. Poradie otvára Rádio Expres s 37 %, ďalej Rádio Slovensko s 30 %, nasleduje Fun rádio s 25 %. Sedemnásť percent populácie počúva aspoň raz za týždeň Rádio Jemné a 16 % Rádio Europa 2. Rádio Vlna dosiahlo počúvanosť 14 % a sedmičku najpočúvanejších uzatvára Rádio Regina s 13 %.
Celková počúvanosť rádií v parametri „počúval včera“ predstavuje 63 %. V prieskume prvým je Rádio Expres s 19 %, ďalej Rádio Slovensko so 17 % a nasleduje Fun rádio s 11 %. Sedempercentnú počúvanosť dosiahli Rádio Jemné a Rádio Europa 2. Poradie sedmičky najpočúvanejších staníc uzatvárajú Rádio Regina so šiestimi percentami a Rádio Vlna s piatimi percentami.
Sumárna sledovanosť všetkých televízií je 80 %. Televíziu v druhom a treťom kvartáli 2017 celkovo sledovali takmer štyri milióny divákov. Najvyššie percento sledovanosti televíznych staníc dosiahla Televízia Markíza so 41 %. Sledovanosť na úrovni 32 % zaznamenala TV JOJ a za ňou sa umiestnila Jednotka s 25 %. V rámci poradia jednotlivých slovenských televíznych staníc v ukazovateli podiel na trhu je na prvom mieste s 33 % TV Markíza. TV JOJ dosiahla 23 % a za ňou sa so 17-% podielom na trhu umiestnila Jednotka.
Národný prieskum MML–TGI, zameraný na spotrebné správanie, médiá a životný štýl, realizuje spoločnosť Median SK kontinuálne od roku 1997. Prieskum za druhý a tretí kvartál 2017 bol realizovaný v období od 3. apríla do 17. septembra 2017. Výberový súbor tvorili obyvatelia Slovenska vo veku 14 až 79 rokov. Prieskum bol realizovaný na vzorke 4238 respondentov.
Zdroj: Teraz.sk, spravodajský portál tlačovej agentúry TASR